ترند های روز

باران کوستری ممنوع الحضور شد!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، احمد بهرامی کارگردان شهرکاشم در میزگرد تحلیلی این فیلم گفت: طرحی در فیلم داریم که جرأت ضبط آن را نداشتم و به دوبل فکر می کردیم و من. دوست نداشتم باران کوستری در آن پست باشد اما باران در موقعیت خطرناکی قرار دارد. او بر سر موضع خود ایستاد و ایستاد و ما دوباره این وضعیت را تکرار کردیم.

به گزارش اعتماد، وی افزود: باران کوثری متاسفانه امروز نه تنها ممنوع الکار است بلکه به من نیز ممنوع الحضور اعلام شده است. من به پزشکان امید دارم و دوبار به او رای دادم و به امید تغییر رای خود را حفظ کردم. سه پوستر طراحی کردیم که ارشاد آنها را حذف کرد و در نهایت یک پوستر دیگر گرفتیم و پوسترها را گم کردیم. اولین بار بود که با بازیگری در این سطح کار می کردم و او یک ساعت قبل از من روی صحنه بود.

طهماسابی با اشاره به بازی خوب باران کوثری در شهر خاموش تصریح کرد: حضور باران کوثری در شهر خاموش یکی از بازی های او به حساب می آید. این چهره برای عموم آشناتر است و ممکن است مردم را تشویق به دیدن آثار بیشتر از این نوع کند.

حتی حضور آن چهره ها در این گونه نمایش ها مهمتر از حضورشان در تئاتر است. بسیاری از تماشاگران سینما فیلم های خود را بر اساس بازیگران انتخاب می کنند.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا