ترند های روز

بلیت کنسرت دوباره گران شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، قیمت بلیت کنسرت ها که پیش بینی می شد با افزایش اجاره سالن افزایش یابد، در حال حاضر محدود و برای برخی از خوانندگان به یک میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس این خبر، بلیت کنسرت های خوانندگانی که خیلی سریع به فروش می رسند مانند عرفان طهماسابی، علی یاسینی، علی زندوکیلی، مسیح و آرش و… به سقف یک میلیون و 100 هزار تومان رسیده و قیمت تمام شده است. حداکثر تعداد اجراهای سایر خوانندگان برابر با 895 و 995 هزار تومب باقی مانده است.

پیش بینی می شود محدودیت های قدیمی قیمت بلیت افزایش یابد تا دیگر کنسرت هایی زیر سقف حداکثر 995 هزار تومب در کشور برگزار نشود.

امسال برای دومین بار است که قیمت بلیت کنسرت افزایش یافته است. تا این لحظه حداکثر قیمت بلیت کنسرت در روزهای ابتدایی سال جدید به 895 هزار تومان می رسید. حداکثر قیمت بلیت کنسرت ها تا ۷ اسفند ۷۹۹ هزار تومان بود. این رقم برای اجراهای سال 1401 699 هزار تومان و برای اجراهای 1400 495 هزار تومان بود که پیش از فرا رسیدن کرونا حداکثر سقف بلیت کنسرت های پایتخت به 295 هزار تومان می رسید.

به طور کلی پذیرفته شد که با پایان ماه صفر و پایان محدودیت دو ماهه اجرای زنده در کشور، سقف قیمت بلیت به دلیل عواملی مانند افزایش هزینه نمایش های خصوصی افزایش می یابد. بخش عرضه محصولاتی مانند نور، صدا، ال ای دی و حقوق کادر فنی و البته افزایش 10 درصدی اجاره اتاق ها این افزایش قیمت بلیت ها در ابتدای ماه دهم اتفاق می افتد. ماراتن خوانندگانی که معمولاً سال جدید را با گروه های جدید برنامه ریزی می کنند، اما این اتفاق برای امسال از روزهای اول سال رخ داد و اکنون برای دوره ای که برای بار دوم تکرار می شود، نکته عجیبی به حساب می آید که زیاد نداشته است. تاریخ تا کنون .

در شرایطی که کنسرت به یک کالای لوکس تبدیل شده است که همه توان خرید آن را ندارند، این افزایش حداکثری قیمت در دوره کنونی هیچ توجیه منطقی و قانونی ندارد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که قیمت بلیت کنسرت های تالار رویال پانوراما کیش که همیشه بالاتر از تهران بوده برای سال جدید 850 هزار تومان تعیین شده بود و بسیار جالب است که این سقف به یک عدد رسیده است. میلیون و 100 هزار تومان برای اجرا در تهران.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا