ترند های روز

47 هزار نفر در طرح بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، مسلم کریمی، خدمات بیمه تکمیلی را یکی از مهمترین خدمات 38 گانه صندوق اعتباری هنر به جامعه فرهنگی و هنری برشمرد و اظهار داشت: از زمان تکمیلی خدمات بیمه با موضوع سلامت مرتبط است. اعضای فرهنگی و هنری و هزینه های درمانی آنها مرتبط است، صندوق تلاش می کند با همکاری شرکت های بیمه ذیصلاح بهترین امکانات درمانی را در اختیار اعضای تحت پوشش قرار دهد.

قائم مقام صندوق اعتباری هنر با اشاره به تکمیل ثبت نام حدود 47 هزار نفر از فعالان عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن و عترت گفت: اسامی این افراد برای دریافت مکمل به شرکت پیمانکاری ارسال شده است. خدمات بیمه درمانی

کریمی با اشاره به جزئیات ثبت نام اعضای طرح بیمه درمان تکمیلی امید، رفاه و آرامش گفت: بیش از 38 هزار نفر در طرح امید، حدود 7 هزار نفر در طرح بهزیستی و 1700 نفر در طرح امید ثبت نام کردند. .

و افزود: آمارها نشان می دهد جامعه فرهنگی و هنری کشور از این طرح استقبال می کند.

این نمایندگان همچنین ثبت نام اعضا در رشته های مختلف فرهنگی و هنری را مورد تاکید قرار دادند و گفتند: از کل ثبت نام کنندگان در بیمه تکمیلی درمان، بیشترین فراوانی به ترتیب مربوط به حوزه های سینمایی، تصویری و موسیقی است.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بیشترین تعداد بیمه تکمیلی درمان با یک هزار و 403 ثبت نام متعلق به استان های تهران، البرز و اصفهان است.

قائم مقام صندوق اعتباری هنر در عین حال تاکید کرد: با توجه به توافقات منعقده در قرارداد صندوق اعتباری هنر و شرکت بیمه، برای سال 1403 تا 1404 در برخی قسمت ها رشد بالایی داشته ایم. جدول تعهدات نسبت به سال گذشته

کریمی درباره نحوه دریافت خدمات اضافی بیمه سلامت و دریافت خسارت بیان کرد: شرکت بیمه با اکثر بیمارستان ها، مراکز درمانی و تشخیصی معتبر در سراسر کشور قرارداد دارد. بیمه شدگان می توانند با مراجعه به مرکز بهداشت طرف قرارداد در سراسر کشور و ارائه کارت ملی طبق نرخ های اعلامی وزارت بهداشت و کسر فرانشیز از خدمات درمانی تا سقف بیمه نامه استفاده کنند. بیمه شده برای برخورداری از خدمات پیمانکاران غیرآنلاین می تواند با ارائه دستور پزشکی به یکی از شعب بیمه دانا، کاور نامه دریافت کند.

و افزود: بیمه شدگان در صورت مراجعه به مراکز درمانی که جزو قرارداد بیمه نیستند باید مدارک پزشکی را به همراه صورتحساب هزینه ها به یکی از شعب بیمه دانا تحویل دهند.
شایان ذکر است؛ قرارداد بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر با استفاده از طرح بیمه تکمیلی از تاریخ 01/07/1303 لغایت 31/06/1304 معتبر خواهد بود.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا