ترند های روز

آخرین اخبار از وضعیت سلامت «رضا آشفته» به گفته سخنگوی دولت/ حوزه هنری و رسانه ای مورد حمایت دولت است.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت که بعدازظهر پنجشنبه در مراسم تودیع مسعود البادیشیان رئیس جمهور کشور ترکمنستان شرکت کرده بود در گفتگو با خبرگزاری فارسیرو در خصوص وضعیت سلامت رضا آشفته خبرنگار فرهنگی و هنری صحبت کرد. از کشور ما: طبق گفتگو با آقای صالبی ، وزیر گزارش داد که رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و هدایت اسلامی و مدیر اجرایی صندوق هنری روز چهارشنبه با وی و همسرش ملاقات کرد و گرفت پیگیری های لازم در این زمینه.

به گفته مهاجرانی، وزیر آموزش و پرورش رایزنی هایی را با دکتر ظفر قندی (وزیر بهداشت) برای تسهیل پیوند کلیه وی انجام داده است.

سخنگوی دولت اظهار داشت كه جامعه فرهنگ ، هنر و رسانه ها همیشه توجه و حمایت دولت را به خود جلب می كنند ، آرزو می كنند كه ریزا اشفیت سلامت داشته باشد و گفت: ما امیدواریم كه وی به آغوش خانواده و جامعه خود بازگردد. در اسرع وقت

گفتنی است رضا آشفته متولد 1350 روزنامه نگار و منتقد ادبی و هنری است. او کار روزنامه نگاری را از دهه 70 آغاز کرد و از سال 1374 به عنوان روزنامه نگار و منتقد در عرصه تئاتر و سینما در نشریات و روزنامه های مختلف فعالیت کرد. وی در پی تشدید بیماری خود که به دلیل عوارض جراحی قبلی، دیابت و بیماری کلیوی بود، مدتی است که در بیمارستان بستری شده است.

۲۷۲۱۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا