ترند های روز

شناسایی تابلوهای تقلبی «ون گوگ» – فارسیرو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، «موزه ون گوگ» سه تابلوی منسوب به «ون گوگ» را شناسایی کرد که در مجموعه های خصوصی نگهداری می شود، از جمله نقاشی یک زن روستایی که در حراج کریستی در سال 2011 به قیمت تقریبا یک میلیون دلار فروخته شد. . به عنوان آثار دروغین

به گزارش ایسنا، «آرتنیوز» نوشت که سه کارشناس «موزه ون گوگ» نتایج بررسی آثار جعلی را در شماره اکتبر مجله «برلینگتون» منتشر کردند. آثار مورد بررسی در کاتالوگی که در سال 1970 توسط کارشناس دیگری منتشر شد به عنوان نقاشی اصلی پذیرفته شدند.

نقاشی “داخلی یک رستوران” برای چندین دهه به عنوان نسخه دوم نقاشی اصلی “رستوران بزرگ کشور” (1887) در نظر گرفته شد و در یک مجموعه خصوصی نگهداری می شود. البته، خلق چندین نسخه از یک نقاشی برای ون گوگ غیرعادی نبود، زیرا او اغلب یک موضوع را چندین بار برای تمرین یا به عنوان هدیه به کسی نقاشی می‌کرد.

“داخلی یک رستوران” در سال 1950 ظاهر شد، اما کارشناسان به این نتیجه رسیدند که قلم موها به سبک اصلی هنرمند شباهت ندارد و رنگ های استفاده شده در ایجاد آن همان پالت رنگی است که او در آن زمان استفاده می کرد.

یکی دیگر از نقاشی های منسوب به «ون گوگ» که تقلبی بودن آن شناسایی شده، «سر یک زن» است که سال ها پیش اصالت آن توسط «موزه ون گوگ» تایید شد. در سال 2011، همین نقاشی با عنوان “سر زن روستایی با کلاه تیره” در کریستی نیویورک به قیمت 993250 دلار فروخته شد.

سومین تابلویی که به عنوان جعلی شناخته شد، چوب گردآوران در برف (1884) است که در سال 1912 پیدا شد و در کاتالوگی منتشر شده در سال 1970 به عنوان اثری از ون گوگ شناسایی شد.

«ونسان ون گوگ» نقاش مشهور هلندی، اکنون به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نقاشان پست امپرسیونیست شناخته می شود. او در 30 مارس 1853 در استان برابانت هلند در نزدیکی مرز بلژیک به دنیا آمد. برخی از مشهورترین آثار او در سه سال آخر عمرش خلق شدند.

اگرچه او گاهی در کودکی نقاشی می کشید، اما استعداد هنری او تا 27 سالگی تا حد زیادی کشف نشده باقی ماند.

امروزه، این هنرمند هلندی به دلیل سبک منحصر به فردی که هنگام خلق نقاشی های خیره کننده خود استفاده می کند، شناخته شده است. در حال حاضر تشخیص مناظر چشمگیر، پرتره های خیره کننده و طبیعت های بی جان که با استفاده از رنگ های غلیظ، ضربه های سریع قلم مو و ترکیب رنگ های پر جنب و جوش ایجاد شده اند، دشوار نیست. البته آثار هنری ون گوگ از ابتدا شامل این ویژگی های خاص نبود و سبک خاص او در طول زمان و در مراحل مختلف زندگی کوتاهش شکل گرفت.

«ون گوگ» روزی در اتاقی از مهمانخانه واقع در شهر «اوور سور اواز» از خواب بیدار شد و طبق معمول با یک بومی در دست برای نقاشی از مهمانخانه خارج شد. در آن شب او با شلیک گلوله مهلک به پانسیون بازگشت و دو روز بعد در 29 ژوئیه 1890 درگذشت.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا