ترند های روز

کاپولا از تاد فیلیپس/ 2 کارگردان در یک قایق تمجید کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، اگرچه فیلم جدید کاپولا همچنان در گیشه ناموفق باقی مانده است، اما او برای ساخت «جوکر: جنون مشترک» از تاد فیلیپس حمایت کرد که مانند فیلم خودش با مشکلاتی مواجه شده است.

به گزارش مهر، ادامه فیلم «جوکر» که پنج شنبه شب اکران شد و امروز مشخص می شود در اولین آخر هفته اکرانش چقدر فروش داشته است، اولین فیلم کمدی هالیوودی است که رتبه D را دریافت کرده و بسیار کوچکتر از آن ظاهر شده است مورد انتظار مشکل همچنین از این واقعیت ناشی می شود که موزیکال بودن فیلم جدید ترکیبی غیرعادی ایجاد کرده است که احتمالاً طرفداران انتظار آن را نداشتند.

کاپولا در پیام خود به فیلیپس گفت که همیشه از فیلم هایش شگفت زده شده و لذت برده است. او همچنین گفت که تماشاگران سینما ممکن است برای فیلمی مانند «جوکر: جنون رایج» آماده نباشند.

وی افزود: از زمان نمایش فوق العاده «خماری» همواره یک قدم از مخاطبان جلوتر بوده و هیچ گاه آنچه را که انتظار داشتند انجام نداده است.

کاپولا در اینستاگرام نوشت: «به خاطر «جوکر: جنون مشترک» تبریک می‌گویم.

کاپولا هیچ پولی برای حمایت از فیلمش برای ساختن حماسه اش دریافت نکرد و هیچ استودیوی بزرگی هم پیش نرفت، بنابراین کاپولا وارد عمل شد و هزینه ساخت ۱۲۰ میلیون دلاری آن را تامین کرد. در زمان پخش، لاینزگیت بالاخره در آخرین لحظه وارد عمل شد و فیلم هفته گذشته پس از اکران ۴ میلیون دلار فروخت و این هفته که دومین هفته اکران فیلم است، می تواند به حداکثر فروش برسد. فروش 1 میلیون تومان

فیلم «جوکر: جنون مشترک» یک فیلم ضدقهرمانی ترکیبی با ژانر موزیکال با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا است. این فیلم در حالی اکران شد که «جوکر» در سال ۲۰۱۹ به فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری دست یافت و نامزدی اسکار را نیز به دست آورد. فینیکس برای بازی در آن جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. در حالی که هیچ مشکلی برای ساخت فیلم دوم وجود نداشت و فیلم اول جوکر 55 میلیون دلار قبل از هزینه بازاریابی هزینه داشت، قسمت بعدی بین 190 تا 200 میلیون دلار هزینه داشت که به طور چشمگیری ریسک را افزایش داد.

سه هفته پیش تخمین زده می شد که جوکر 2 در آخر هفته افتتاحیه 70 میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. در حالی که افتتاحیه داخلی فیلم اول 96 میلیون دلار بود، درآمد 70 میلیون دلاری همچنان رقم قابل احترامی بود. اما با شروع انتقادات از تاثیرگذاری این فیلم، علاقه کمتر شد و افت قابل توجهی در ارزش گذاری ها به وجود آمد و احتمال فروش 50 تا 60 میلیون دلاری مطرح شد.

به نظر می رسد که «جنون مشترک» در روز جمعه با 20 میلیون دلار فروش اولیه به طور میانگین 40 میلیون دلار فروش داشته باشد.

حضور در باشگاه CinemaScore D تنها وجه اشتراک کاپولا و فیلیپس در فیلم‌های جدیدشان نیست. کاپولا در یک پست اینستاگرامی گفت که افتخار می کند که لارنس شر، فیلمبردار «جوکر 2» گفت موزیکال کاپولا در سال 1981 (که یک شکست انتقادی و تجاری بود) الهام بخش Joker II بود.

نقدها با «مگالوپولیس» و «جوکر 2» خوب نبوده و این دو فیلم به ترتیب 46 و 33 درصد از منتقدان سایت راتن تومیتوز دریافت کرده اند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا