ترند های روز

صابر ابر: خانه آتیلا اصلا خالی نیست!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، تماشاخانه ایرانشهر تماشاخانه ایرانشهر شب شنبه 23 مهرماه میزبان جمع کثیری از چهره های هنری بود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این برنامه سهرا پسیانی و صابر ابر درباره این هنرمند و ارائه نمایش «جزیره مروارید» صحبت کوتاهی کردند. در ادامه حاضران به تماشای این نمایش نشستند و پس از اجرا، فاطمه نقوی از حضار و گروه اجرایی نمایش تشکر کرد.

در این برنامه با حضور چهره هایی چون حسین پاکدل، ابراهیم حقیقی، لیلی رشیدی، نوید محمدزاده، سیوم برومند، رضا کیانیان، حبیب رضایی، علی سرابی، مارال بنی آدم، حسین کیانی، رضا ثروتی، علیرضا خمسه، صابر اربر ، اروند دشت آرای، مارین ون هولک، محمد امیری‌آراحمدی، وحید آقاپور، آرش فلاحت‌پیشه، رامین سیاردشتی، سیامک احسایی، الهام کردا، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری، فروغ قجاباگلی، کیومرث مرادی، اشکان پرخنده‌زاد، جماعت‌زاده، جماعت‌زاده، نشاط خواه، مریم رحیمی، مهدی شفیعی، اصغر همت، سیروس همتی، امیرحسین رستمیف، اوژن حقیقی و… صابر ابر در سخنانی کوتاه گفتند: «امشب در حال تماشای تئاتر هستیم و دلیل دیدارمان هم همین است. یکی از مهمترین دلایل آتیلا، برای زینده.

وی ادامه داد: خیلی فکر کردم که امشب در این برنامه چه بگویم اما وقتی به آتیلا فکر می کنم لال می شوم و چیزی برای توصیف شخصیت ناقص او پیدا نمی کنم اما می دانم جای او خالی نیست چون او در همه ما حضور دارد خوشحالم که امشب به بهانه تئاتر کار آتیلا را می بینیم که ستاره تمام کرده است.

سپس سهرا پسیانی ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: من و خسرو (پسیانی) چند ماه پیش فکر کردیم برای سالگرد غیبت آتیلا چه کنیم. این نمایش در طول عمر خود تنها دو هفته تمرین شد. آتیلا از کودکی عاشق رمان «جزیره گنج» بود و همیشه به اجرای نمایشی بر اساس این رمان علاقه داشت. تصمیم گرفتیم رویای او را محقق کنیم.

وی در ادامه با لحنی طنز از حساسیت پدرش در خاموش نگه داشتن تلفن همراه حضار در حین اجرا یاد کرد و افزود: من فرزند همین فرد هستم. پس لطفا در حین اجرای ما گوشی های خود را خاموش کنید.

پس از این سخنان اولین اجرای «جزیره مروارید» روی صحنه رفت. در قسمت پایانی و پس از اجرای نمایش، فاطمه نقوی بازیگر یکی از نقش ها با تشکر از حضور مهمانان گفت: از اینکه در این شب خاص همراه ما بودید، مطمئنم آتیلا خوشحال است. حضور ما در این اتاق همه شما او را می شناسید، او فردی بود که عاشق کارش بود و جوانان را دوست داشت و روی آنها تاثیر گذاشت. به همین دلیل گروه تئاتر «بازی» و پسرانشان ستاره و خسرو تلاش کردند تا این نمایش را به پایان برسانند.

این بازیگر از تک تک اعضای تیم اجرایی این نمایش تشکر کرد و به ویژه از ستاره پسیانی بابت اتمام کار ناتمام پدرش تشکر کرد.

نقوی ادامه داد: در تمرین این نمایش ستاره به دلیل شیطنت من با من دعوا می کرد اما این شوخی برای من سلاحی بود که جلوی عصبانیتم را بگیرم زیرا ستاره گاهی خیلی شبیه آتیلا بود.

او سپس دخترش سه تار پسیانی را در آغوش گرفت.

نمایش «جزیره مروارید» نوشته آرش نعیمیان و خسرو پسیانی (اقتباسی آزاد از رمان «جزیره گنج» نوشته رابرت لوئیس استیونسون) به کارگردانی ستاره پسیانی یکشنبه 24 مهرماه ساعت 20:15 در ایرانشهر . اتاق تئاتر.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: ملودی آرام نیا، خسرو پسیانی، نوید جهان زاده، الناز حبیبی، مهدی حسینی نیا، روح الله حقگیلاسان، پویا سعیدی، کاظم سیاحی، ناز شادمان، مهدی صدر و فاطمه نقوی.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا