ترند های روز

«یارا و ماموریت عروسکی» ساخته رحمت امینی در مرکز تئاتر کانون

به گزارش خبرگزاری فارسیرو از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش بر اساس طرحی به تهیه کنندگی آیدا احمدپور به نویسندگی زیبا برجی برای کودکان و نوجوانان بالای هفت سال تولید شد.

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» درباره کارگاهی است که عروسک‌باز در آن عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های آسیب دیده توسط کودکان را تعمیر می‌کند. روز به روز تعداد این گونه اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها در کارگاه بیشتر می‌شود و پدر عروسکی برای حل این مشکل، عروسکی انسان‌نما به نام «یارا» می‌سازد تا دستیارش باشد، به سراغ عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها رفته و آن‌ها را به کارگاه بیاورد. . .

کوروش محمدرضا، مهدیه تاجیکراد، الهام خداوردی، سپیده چنگیزی، پانیذ صادقی مقدم، بهناز خانی، شهید بهوند و عسل فروزفر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران این نمایش عبارتند از: نمایشنامه نویس: مریم منصوری، مدیر پروژه: ابوالفضل بوربور، فضای تبلیغاتی و مجازی: فریبا جدیدی، هانیه حسینی نصر و عرشیا مرادی، روابط عمومی: مهدی شاهمرادی، طراح صحنه: سینا احمدپور و سمیراصدات طباطبایی، پوستر. طراح، طراح صحنه و لباس و گریم: مهدی تاجیکراد، دستیار گریم: الناز جعفری پور، موسیقی: فاضل نوروزی، طراحی صحنه: محمدحسین بروجردی، طراحی صحنه: سینا احمدپور و مهدیه تاجیکراد، کارگردان صحنه: سارا سعادت نیا، منشی صحنه: رومینا صفایی و مدیر تدارکات: ریحانه فراهانی.

نمایش “یارا و ماموریت عروسکی” از 31 مهر تا 9 آبان ماه همه روزه به جز شنبه ها ساعت 17 در تالار گلستان تئاتر عروسکی و مرکز تولیدات تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران اجرا می شود. . پارک لاله.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا