ترند های روز

شرط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بخشودگی هنرمندان یا معلمان ممنوعه

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ورود و نقش آفرینی در پرونده رفع ممنوعیت کار برخی از هنرمندان و اساتید دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه درباره ممنوع التصویری برخی هنرمندان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی قدرت سیاست گذاری را دارد. باید اسناد را پیش نویس و نظارت کند. طبیعتاً حقوق شهروندان، مؤمنان و ذینفعان باید در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و اسناد قانون اساسی مذکور مورد توجه و احترام قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اما اگر خارج از مدارک فوق با فردی برخورد شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد عمل می شود. برخی از هنرمندان یا معلمان ممنوع الکار به شرط مراجعه به شورا و شکایت از مشکلاتشان.

خسروپناه گفت: در این سال ها اساتیدی بودند که از موضوع جذب (در دانشگاه) گلایه داشتند و به دلیل شکایت به شورا رفتند.

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور چندی پیش گفته بود: کمتر از 30 هنرمند با مشکل و ممنوعیت کار مواجه هستند که برخی از آنها خارج از کشور و برخی دیگر به دلیل بحث حجاب دچار مشکل هستند. کمک شما در حال حل شدن است. ; هیچ کس نمی تواند یک هنرمند را محدود کند مگر اینکه خودش این حد را ایجاد کند، هنرمند همیشه با اثر هنری خود باقی می ماند.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا