ترند های روز

پورمحمدی «اثبات» شعار انتخاباتی خود را آورد/ یادداشت جدید رئیس مرکز اسناد درباره سخنرانی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینمصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل اینکه می دانست چگونه گفتمان انقلاب را به دور از افراط و تفریط به اذهان ملت تزریق کند، به عنوان رئیس مرکز اسناد و مدارک نظام اسلامی پیروز این عرصه محسوب می شد. انقلاب، فصلنامه «گاوه» را منتشر می کرد و رسالت خود را تبیین جهادی تاریخ انقلاب اسلامی و احیای گفتمان انقلاب اسلامی نامید.

وی در یادداشتی به قلم وی به عنوان سردبیر این نشریه تاکید کرد: همچنان بر این باورم که گفتمان اصیل انقلاب اسلامی مهمترین و مؤثرترین گفتمان برای بیان خواسته ها و دغدغه های نسل جدی و جدی است. به آرمان هایش پی ببریم، سخنی که در کلام امام بزرگوار، مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و شهید مطهری متبلور شده است، اما متأسفانه در سال های اخیر ردپای آن را در گفتار، کردار و افکار بسیاری از دست اندرکاران و دست اندرکاران می بینم. دیگران.”

به نوشته وی، «امروز با روحیه تکرار آن روزهای طلایی، یکی از مهم ترین اقدامات برای بازگشت گفتمان اصیل انقلاب اسلامی به جامعه، شناسایی و ارائه دقیق و به روز آن است. ” این مرحله ای است که باید با استفاده از ابزارهای مختلف برداشته شود. گاهی باید اسناد و تاریخ شفاهی را به عنوان مدرک در نظر بگیریم و گاهی باید به نوشته ها و کتاب ها روی آوریم و از ظرفیت مطالعات تک رشته ای، چند رشته ای و میان رشته ای و دیگر بسترها برای ایجاد زمینه ای برای سفر استفاده کنیم. بنابراین من و همکارانم در مرکز اسناد انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای رسیدن به این هدف استفاده خواهیم کرد.»

پورمحمدی تاکید کرد که «در چارچوب انتخابات ریاست جمهوری، انتشار نشریه به گواهی اسناد. آن را کمی به عقب بردند و نوید «حرکت جدیدی با محوریت پژوهش های تاریخی و سیاسی (شامل انتشار اسناد و گفتگوهای منتشر نشده، ارائه تحلیل های تاریخی و میان رشته ای، برگزاری نشست ها و میزگردهای سیاسی و تاریخی و غیره) دادند. ) جهاد تبیین. مسیر پست گاوه را دنبال کنید. ما بر این باوریم که تبیین صحیح و مستند تنها راه مصون ماندن گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و حقایق تاریخی از زنگار روزگار و تحریفات و توطئه‌های غیرانسانی است.

۲۵۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا