ترند های روز

نتانیاهو و پیامش به مردم ایران؛ برای ایجاد دومین جشن پوریم

سه روز پیش و پیش از این حمله به گنبد آهنین، نتانیاهو با ارسال پیامی به مردم ایران اعلام کرد که خود و دولتش حساب جمهوری اسلامی را از مردم آریایی ایران جدا می کنند و در پایان گفت: شما لایق چیزی بهتر از این هستید. مردم ایران بدانند که اسرائیل با شماست. باشد که ما با هم آینده ای سرشار از صلح و رفاه داشته باشیم.”

جای تعجب نیست که نتانیاهو با کشتن بیش از شانزده هزار کودک و کابینه ای که تک تک ایرانیان را به بمب اتمی تهدید می کند، وعده آزادی را به همان مردمی که صدام در طول جنگ داشت، می دهد. سالگرد جشن پوریم یا کشتار ایرانیان در تمام مناطق اسرائیل با تمام شکوه ده ها سال؟؟؟؟

این چیزی است که در مورد این جشن در سایت معروف ویکی پدیا آمده است

جشن پوریم از کلمه عبری پور به معنای شانس گرفته شده است، جشنی که در ایران به کوشی معروف است و در جوامع یهودی آمریکا و اروپا و همچنین در سرزمین های اشغالی نیز جشن گرفته می شود. تورات و ستایش استر یهودی که پادشاه ایران با خیانت به “خسیارشاه” سه روز خشونت مرگبار را برانگیخت که طی آن 70000 ایرانی از جمله زن و کودک به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند و اموال آنها غارت شد.

آقای نتانیاهو

آیا در این جشن سالانه نسل کشی ایرانیان آریایی تبار که از زمان تأسیس دولت اسرائیل و سال ها قبل از انقلاب ایران در میان مردم آنها انجام می شود، روایتی جدا از دولت و ملت آریایی وجود دارد؟

آیا فکر می‌کنید یک ایرانی واقعی حاضر است کشورش را شکست دهد و دومین جشن پوریم را برای شما به پا کند تا پایکوبی کنید؟

پی نوشت: عکس از سایت ویکی پدیا از جشن پوریم که یکی از آداب آن خونخواری به نشانه نافرمانی خاخام ها و تندروهای صهیونیست از خون ایرانیان در زمان مستی و پیروزی است. در این مورد (جشنواره پوریم) خودتان تحقیق کنید.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا