ترند های روز

زندگی جیمز دین روی پرده زنده می شود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، فیلمی با هدف بررسی زندگی شخصی بازیگر افسانه ای جیمز دین در حال ساخت است.

گای گویدو، نویسنده و کارگردان، حقوق کتاب خاطرات نویسنده فقید ویلیام بست در سال 2006 با عنوان «بقای جیمز دین» را به دست آورده و قصد دارد بر اساس آن فیلمی بیوگرافی بسازد.

به گزارش مهر، گیدو که نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد، از هم اکنون دیدار با تهیه کنندگان احتمالی را آغاز کرده و به دنبال بازیگران مناسب برای نقش های کلیدی است.

ویلیام بست در کتابش ملاقات با دین در تئاتر UCLA را در زمانی که او 19 ساله بود توصیف می کند و می نویسد که آنها هم اتاقی و دوستان صمیمی هستند. پنج سال پس از آشنایی با بست، در سال 1955، جیمز دین در سن 24 سالگی در یک سانحه رانندگی درگذشت و دو فیلم او به نام های «شورش بدون علت» و «شبح» پس از مرگ او اکران شدند.

فیلمنامه گیدو اولین ملاقات بین بست و دین را تا زمان مرگ بازیگر در 30 سپتامبر 1955 پوشش می دهد. اگرچه بست در سال 2015 در سن 84 سالگی درگذشت، اما تمرکز فیلم بر دوستی او با دین است.

گویدو در بیانیه‌ای گفت: من از ۱۸ سالگی طرفدار و مورخ جیمز دین بودم، بنابراین از دوست او ویلی خبر داشتم.

با انتخاب دقیق نقش دین، بست و مادر پر زرق و برق آنها، گیدو شروع به خلق داستانی می کند که مطابق با کتاب باشد. او اصرار دارد که به ظاهر بازیگران وسواس دارد و می‌خواهد تماشاگران احساس کنند جیمز دین واقعی را روی صفحه نمایش می‌بینند.

جیمز فرانکو قبلا نقش دین را در فیلم تلویزیونی جیمز دین در سال 2001 بازی کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا