ترند های روز

حراج قدیمی ترین نقاشی «میکل آنژ» – فارسیرو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، این طرح که 35 سال پیش کشف شد و سرانجام پس از دهه ها بحث در کاتالوگ نمایشگاهی موزه بوداپست در سال 2019 گنجانده شد و به عنوان اثر «میکل آنژ» تایید شد، اکنون توسط یک گالری واقع در لندن به فروش رسیده است. خواهد بود.

به گزارش ایسنا، «آرت نت» نوشت، زمانی که یک کلکسیونر ناشناس بریتانیایی این طرح معروف به «ژوپیتر» را در سال 1989 در حراجی خرید، هنوز گمان می رود اصالت این طرح اثر «میکل آنژ» هنرمند چیره دست ایتالیایی باشد. رنسانس. والا تایید نشد.

یک کارشناس سابق هنر لوور این نقاشی را که طرح یک قطعه مرمری به نام “مشتری بر تخت نشسته” (قرن 1-2 پس از میلاد) را به تصویر می کشد را بررسی کرد. البته در بقیه طرح ها برخلاف مجسمه مرمری، «مشتری» به طور کامل نشان داده شده است.

در ابتدا این طرح به عنوان یکی از آثار استاد «میکل آنژ» شناخته شد و پس از بررسی بیشتر خالق اصلی آن مشخص شد. تعداد کمی از طرح های میکل آنژ باقی مانده است. آخرین باری که چنین طرحی در بازار عرضه شد، 21 میلیون دلار فروخته شد.

حراج قدیمی ترین نقاشی از

برای بسیاری، میکل آنژ بزرگترین هنرمند تمام دوران است. تسلط او در زمینه های مختلف مانند نقاشی، مجسمه سازی و معماری بی نظیر است. با این حال، هسته فعالیت خلاقانه او طراحی بود.

این هنرمند ایتالیایی قبل از ساخت هر نقاشی و مجسمه چندین طرح از بدن انسان خلق کرده است. این نقاشی ها دانش عمیقی از آناتومی و فیزیولوژی را نشان می دهد و بینشی را در مورد نحوه برخورد میکل آنژ با ترکیبات پیچیده خود ارائه می دهد.

۲۴۳۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا