ترند های روز

برگزاری جلسه هیأت مدیره و نظارت بر اتحادیه تولید و تدوین محتوا در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین جلسه هیات مدیره و هیات نظارت بر تولید و نشر برگزار شد. اتحادیه مطالب در فضای مجازی به دعوت سعید پورابوالقاسم رئیس شورا و توسط معاون فرهنگی، اجتماعی و محتوایی مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه که در ساختمان آفاق برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین تجریشی، سعید پورابوالقاسم و محمدصادق افراسیابی به نمایندگی از دولت حضور داشتند. در این جلسه شش تن از فعالان و صاحب نظران عرصه تولید و نشر محتوا نیز حضور داشتند که طی احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

در دومین جلسه هیات مدیره و ناظران اتحادیه تولید و تدوین محتوا در فضای مجازی ضمن بررسی شاخص های اعتبارسنجی فعالان، بسترها و نرم افزارهای تولید و انتشار محتوا، گفتگو و تبادل نظر برای شکل گیری صورت گرفت. مجمع عمومی و عضویت در این سازمان.

بر اساس این گزارش، همانطور که در اساسنامه پیش بینی شده است، عضویت در اتحادیه علاوه بر داشتن مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باید حداقل یکی از شرایط
1. عضویت در هیات مدیره یا سمت دبیری یکی از سازمان های مجاز در زمینه محتوای فضای مجازی یا 2. گردش مالی یک میلیارد تومانی برای فعالان تولید و انتشار محتوا یا 3. داشتن پلتفرم فعال در این زمینه با حداقل یک میلیون کاربر.

در پایان این جلسه اعضای شورا بر انتخاب سریع و به موقع اعضای هیات مدیره اتحادیه تولید و تحریریه محتوا در فضای مجازی تاکید کردند.

پیش از این و در اولین جلسه این جلسه، اعضای شورای راهبردی و نظارت، رئیس و نایب رئیس شورا را منصوب کرده بودند.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا