ترند های روز

هیو جکمن میزبان اسکار است یا رایان رینولدز؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، به گفته یک منبع آگاه، هیو جکمن و رایان رینولدز به عنوان بهترین گزینه برای ارائه اسکار در فصل آینده انتخاب شده اند.

به گزارش مهر، این دو بازیگر که با فیلم «ددپول و ولورین» خود را به عنوان دو ستاره بزرگ سینمای سال معرفی کرده اند، اخیراً تور مطبوعاتی این فیلم پرفروش را به پایان رسانده و هرجا که رفتند با استقبال بی نظیری مواجه شدند. توجه رسانه ها و فیلم او در حال ورود به لیست 20 فیلم برتر تاریخ است.

در حالی که جکمن 55 ساله و رینولدز 47 ساله هنوز تایید نکرده اند که آیا میزبان اسکار خواهند بود یا خیر، در صورت امضای این مراسم، آکادمی باید مبلغ قابل توجهی را برای آوردن آنها هزینه کند زیرا برخلاف جیمی کیمل، هر دو ستاره بزرگ سینما هستند. . و او باید پول زیادی به آکادمی بپردازد تا قدرتش را به اسکار بدهد.

البته حضور این دو بازیگر برای آکادمی نیز وسوسه انگیز است زیرا مراسم اسکار را به یک منفعت تبلیغاتی چندرسانه ای تبدیل می کند.

بدون شک هر دو بازیگر هوشمندانه از این فضا برای تبلیغ فیلم های غیر مارول خود که قرار است در سال 2025 اکران شوند، استفاده می کنند، از جمله دوستان حیوانات به کارگردانی رایان رینولدز و مرگ رابین هود اثر هیو جکمن.

در این میان هر دو بازیگر آماده اجرای موسیقی هستند.

البته هیو جکمن ۵ سال پیش مجری این برنامه بود، اما انجام آن با رایان رینولدز می‌تواند حال و هوای کاملا متفاوتی ایجاد کند و هیجان‌انگیزتر از اولین باری باشد که او این رویداد را میزبانی کرد.

اگر در نهایت با انجام آن موافقت کنند، چک 7 رقمی برای این کار دریافت خواهند کرد.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا