ترند های روز

واکنش کارگردان «تگزاس» به شهادت سید حسن نصرالله

سید مسعود اطیابی اعلام کرد: شهادت هنر مردان خداست، شهدا زنده اند و تاریخ و مقاومت زنده اند. شهادت مجاهد بزرگ و سید مقاومت را تسلیت می گویم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: رژیم مسلح و جنایتکار صهیونیستی جز قتل، کودک کشی، بی پناهی و نسل کشی چیز دیگری شناخته و نمی داند و از مبارزه شجاعانه با مبارزان راه آزادی و عدالت ناتوان است.

این کارگردان سینما گفت: تشویق، توجیه و تجهیز این رژیم غیرقابل کنترل توهین به مفهوم انسانیت و نشان دهنده وضعیت تاسف بار سیاست جهانی است و البته این تحرکات نه تنها نشان دهنده پیروزی این رژیم مضحک نیست، بلکه همچنین نماد ضعف و حماقت و زوال این رژیم است.

وی تاکید کرد: فریدون های زمان زیادی داریم. اینطور نیست که با شهادت یک نفر، رهبر مقاومت، محور مقاومت تسلیم شود.

در پی حمله جمعه شب هواپیماهای رژیم صهیونیستی به محله مسکونی حره حریک در حومه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و تنی چند از فرماندهان جبهه مقاومت شهید شدند.

برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت با 8 تا 12 جنگنده همزمان انجام شده و از 2000 پوند بمب سنگ شکن آمریکایی استفاده شده است.

این منابع تاکید کردند که به نظر می رسد یکی از بمب های مورد استفاده در این حمله برای اولین بار توسط نیروی هوایی اسرائیل استفاده شده است. در پی این حمله تروریستی، وزارت بهداشت لبنان بر اساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر 6 شهید و 91 مجروح از زیر آوار این ساختمان خارج شده است.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا