ترند های روز

داریوش ارجمند: جنبش مقاومت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، داریوش ارجمند در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: نظر من در مورد شهادت سید حسن نصرالله و حوادثی که در آن رخ داده همین است. به ویژه در روزهای اخیر در لبنان علیه نیروهای مقاومت رخ داده است. همه آنها هستند که اقدامات اخیر در قبال محور مقاومت را ظلم جهانی می دانند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: ظلمی که بر حزب الله لبنان شده، ظلم جهانی است. این ظلم است و ادامه خواهد داشت، اما شهادت رهبران حزب الله تاثیری بر مقاومت نخواهد داشت.

این هنرمند تصریح کرد: ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین و لبنان پایان ناپذیر است اما نیروهای مقاومت دست از مقاومت بر نمی دارند.

ارجمند تاکید کرد: نهضت مقاومت تا پیروزی کامل علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

در پی حمله جمعه شب هواپیماهای رژیم صهیونیستی به محله مسکونی حره حریک در حومه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و تنی چند از فرماندهان جبهه مقاومت شهید شدند.

برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت با 8 تا 12 جنگنده به طور همزمان انجام شد و از 2000 پوند بمب خمپاره آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند که به نظر می رسد یکی از بمب های مورد استفاده در این حمله برای اولین بار توسط نیروی هوایی اسرائیل استفاده شده است.

در پی این حمله تروریستی، وزارت بهداشت لبنان بر اساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر 6 شهید و 91 مجروح از زیر آوار این ساختمان خارج شده است.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا