ترند های روز

برنامه گفتگوی «شیعه» به مدت 40 روز متوقف شد/قسمت جنجالی از تلویزیون حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، آخرین قسمت از برنامه «شیوه» که ششم مردادماه پخش شد، با جنجال بر سر اظهارنظرهای علی سازمانی، رئیس معزول دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی همراه شد. این قسمت از برنامه مدتی بعد از آرشیو پلتفرم تلبیون حذف شد و دیگر در دسترس نیست.

به گزارش ایسنا، پس از گذشت پنج هفته از پخش این قسمت، برنامه «شیوه» در جدول پخش شبکه چچا راسیما قرار نگرفت و مشخص نیست چه زمانی روی آنتن می رود.

این در حالی است که فصل چهارم «شیعه» از اواخر تیرماه با تغییر دکوراسیون و پخش مناظره ای مردمی آغاز شد و در قسمت سوم این فصل استودیو دوم برنامه تولید مناظره (ضبط شده) نیز افتتاح شد. . آنها عزم و اراده تلویزیون را برای ادامه بازی نشان می دهند.

«شیعه» که برای اولین بار از اواخر تابستان 1401 و با شروع ناآرامی های آن زمان با پخش زنده مناظره های چالشی و پر سر و صدا به مدت نزدیک به دو سال روی آنتن تلویزیون رفت که با پخش آن همراه بود. چندین ایستگاه، با شیب تقریبا ملایم به سمت سر و صدا کمتر و لبه ها کمتر پر سر و صدا بود.

این برنامه در خرداد و در تیرماه 1403 که انتظار می رفت مناظره های انتخاباتی داغ، جنجالی و پرمخاطب و متناسب با فضای انتخاباتی کشور برگزار شود، به طور کامل از روی آنتن رفت. در عین حال به نظر می رسد سابقه و توانایی «شیوا» در برگزاری این نوع مناظره ها به رسانه ملی برای افزایش شور و نشاط و حضور رای دهندگان کمک می کند.

۲۴۳۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا