ترند های روز

مادربزرگ هانیکو در 100 سالگی/عکس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، یاتسوکو تانامی، بازیگر نقش مادربزرگ هانیکو، نقش به یاد ماندنی «مادربزرگ کوتو هانیکو» در سریال پرطرفدار «داستان زندگی» پس از 38 سال بازی در این نقش، در سن از 100 او تغییرات مهمی در چهره خود داشته است.

یاتسوکو تانامی متولد 25 ژوئن 1924 بازیگر 100 ساله ژاپنی است. او بین سال‌های 1950 تا 2008 کار می‌کرد. او با بازی در دوران طلایی سینمای ژاپن و فیلم‌هایی مانند آکیرو (1952)، هیتوری اوکامی (1968) و توکیو نو اکوبو (1952) شناخته می‌شود.

نام اصلی او یاتسوکو کانکو است. پدرش، تانامی ایواکیچی (1901-1992)، نقاش توکیویی بود که نزد تایکان یوکویاما تحصیل کرد. مادرش، تامی، یک هنرمند عروسک پائولونیا از هیکامی چو، استان هیوگو (شهر تامبا کنونی) بود. خواهر کوچکتر او، تانامی نیواکو (1927-) پس از ورود به بونکا گاکوین، یک حکاکی مس شد. خانواده او در روستای آتلیه در ناکازاکی، توشیما وارد زندگی می کردند.

در سال 1937 از دبستان وابسته به دبیرستان توکیو و دبیرستان دخترانه توکیو فارغ التحصیل شد. در سال 1942 از دانشکده ادبیات Bunka Gakuin فارغ التحصیل شد. در سال 1942، او دانشجوی پژوهشی در Bungakuza شد. در همان سال او برای اولین بار در ماتسگوگورو تومیشیما بازی کرد.

در سال 1945، او برای بازی در نقش آنیا در محصول جدید گروه تئاتر “باغ آلبالو” به شهرت رسید و از آن زمان به دلیل زیبایی و مهارت های بازیگری خود به عنوان یک بازیگر شناخته شد. او در 24 مارس 1954 برای شرکت در جشنواره فیلم کن عازم فرانسه شد.

تصاویر جدیدی از این بازیگر سالخورده منتشر شده است که نشان می دهد گذر زمان بر چهره او تاثیری نداشته است. با این حال، در این تصاویر همچنان می توان ردی از آن چهره مهربان و مادربزرگ را دید که سال ها قلب میلیون ها بیننده را تسخیر کرده است.

گذشت زمان همه را تحت تأثیر قرار نمی دهد و یاتسوکو تانامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، عکس های جدید او نشان می دهد که او همچنان روحیه شاد و سرزنده خود را حفظ کرده است.

انتشار تصاویر جدید یاتسوکو تانامی با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان همراه بوده است. بسیاری از آنها از دیدن تغییرات در چهره او متعجب می شوند، اما همچنان عشق و احترام خود را به او ابراز می کنند. برخی دیگر با دیدن این تصاویر خاطراتی از تماشای سریال «داستان زندگی» به یاد آوردند.

اگرچه چهره یاتسوکو تانامی در طول زمان تغییر کرده است، اما نقش ماندگار او در نقش مادربزرگ کوتو هانیکو همیشه در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. این بازیگر قدیمی با ایفای این نقش برای میلیون ها نفر در سراسر جهان خاطرات خوشی را رقم زده است.

سریال «داستان زندگی» یکی از سریال های پرطرفدار و ماندگار تلویزیون ژاپن است که با دوبله فارسی در ایران پخش شد و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. نقش مادربزرگ کوتو هانیکو در نقش مادربزرگ مهربان و دانا در این سریال یکی از ماندگارترین نقش های یاتسوکو تانامی است.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا