بازی

برنامه های مبارزه با همستر برای سال 2025 مشخص شده است 1

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و بر اساس گزارش زومیت، همستر کامبت برنامه های خود را برای سال 2025 اعلام کرد که ظاهراً گسترش پلتفرم وب بازی 3 در اولویت نقشه راه این پروژه قرار دارد. توسعه دهندگان Hamster قصد دارند تعداد بازی ها را در اکوسیستم خود افزایش دهند و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را به عنوان دارایی های درون بازی ارائه دهند.

به گفته کوین تلگراف، یکی از برنامه های اصلی همستر در سال 2025 راه اندازی یک بازار NFT برای خرید و فروش دارایی های دیجیتال خواهد بود. این بازار به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی دارایی های بازی را معامله کنند و درآمد کسب کنند.

طبق نقشه راه مبارزه با همستر، تیم توسعه دهنده این پروژه قصد دارد یک مسابقه آنلاین برگزار کند و کاربران بیشتری را جذب کند. در این مسابقات کاربران می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند و برنده جوایز دیجیتالی شوند.

سازندگان بازی Hamster Combat فاز دوم ایردراپ توکن خود را در سال 2025 اجرا خواهند کرد. این مرحله ایردراپ باعث افزایش جذابیت کاربران جدید و کمک به افزایش تعاملات کاربران خواهد شد.

از دیگر برنامه های مبارزه با همستر برای سال 2025 می توان به ارائه استراتژی های جدید برای حفظ کاربران فعلی و افزایش ارزش توکن های درون بازی با سوزاندن منظم آنها اشاره کرد. اقداماتی که ارزش توکن ها را تثبیت می کند و وفاداری کاربر را حفظ می کند.

۲۲۷۲۲۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا