ترند های روز

تجلیل از افسر اسدی در شیراز/ افتتاح سالنی به نام امین تارخ در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، چندی پیش به بهانه افتتاح پردیس سینمایی امین تارخ در شیراز، منصوره شادمنش هنرمند و همسر مرحوم تارخ از زحمات و حضور چندین ساله اسدی سیدی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اصغر همت بازیگر و همسر افسر اسدی نیز وی را همراهی کردند.

افسر اسدی که گفته می شود در سال های اخیر به دلیل بیماری کمتر فعالیت داشته است، سال گذشته در فیلم «در انتظار گودو» ساخته مازیار لرستانی بازی کرد.

همچنین بازی در فیلم‌هایی چون «بوفندای آبی» رخشان بنی اعتماد، «ابور از غبار» پوران درخشانده از مهم‌ترین نقش‌های او در عرصه سینماست. «جستجو در شهر»، «روزهای انتظار»، «گذر از غبار»، «زمان از دست رفته»، «سربلند»، «تهران نو»، «بچه ها»، «جمدران»، «تا رسیدن احمد» «ملی و راه های نرفته»، «دعا» در میان فیلم ها و «ریحانه»، «تنهایی در تاریکی»، «به افتخار»، «دزد مادربزرگ»، «وزیر مختار» از جمله سریال هایی هستند که اسدی در آنها بازی کرد. .

افسر اسدی متولد دی ماه 1336 در شهرستان میانه است و در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته و شعر نیز سروده است.

افسر اسدی چند سال پیش گفت: به نظر من سینما در دوره ای خانواده شد. هر کدام از هنرمندان یک تیم تشکیل دادند و آسیاب از آن چرخه خارج شد که گفتیم آسیا به نوبه خود! هنوز هم گروه هایی در فیلم بودند که سال ها میدان را در دست داشتند و ناشناخته های درخشان امروز و بازیگران آشنای گذشته رنگ پریدند.

24357

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا