ترند های روز

حمید لولایی: من اگر جای رضا عطاران بودم سینما را ترجیح می دادم

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، حمید لولایی بازیگر سریال های طنز درباره روند ساخت سریال های طنز در تلویزیون در سال های اخیر گفت: نگاه کارهای طنز با گذشته متفاوت است.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اکنون در سالن های نمایش کمدی هایی داریم که به سمت ضرب حرکت می کنند یا کمدی هایی داریم که نمی توانم جزئیات آن را بگویم. در حالی که ما در فیلم های کمدی داشتیم که مانند «اجاره نشین ها» ماندگار شد. سینمای کمدی اکنون شبیه فیلم های ایرانی باستانی است.

بازیگر «زیر آسمان شهر» یادآور شد: در تلویزیون مدیران دوست دارند شوخی های سالم تری بسازند و این در ابتدای کار و با تغییر برخی مدیران سخت تر است و باید آزمون و خطا باشد. با این حال، ما می خواهیم مردم با خانواده خود بنشینند و چیزهایی را تماشا کنند و همه از یک برنامه خوششان بیاید.

و افزود: نباید گاهی در کامنت ها و نظراتی که در فضای مجازی می گذارند افرادی را ببینم که فلان کار طنز در سینما یا در شبکه تلویزیونی در خانه بوده به گونه ای که ما می توانیم نبینمش با خانواده ما

این بازیگر از همکاری خود با رضا عطاران در سریال می گوید و اینکه احتمال شکل گیری مجدد این همکاری چقدر است؟ گفت: یادم هست دعوتش کردند و اشکالی نداشت. یکی دو سال پیش می خواستم سریالی در شبکه نمایش خانگی بسازم و قرار شد در آن سریال با هم همکاری کنیم. اما در سینما جایگاهی پیدا کرد که در 30 یا 40 جلسه فیلم می سازد و تمام می شود و برای او بهتر است، من هم همین طور بودم، شاید او فقط این رسانه را ترجیح می داد. اینطور نیست که او تلویزیون را دوست ندارد.

بازیگر «ترش و شیرین» با اشاره به اینکه مردم او را از سریال عطاران به یاد دارند، گفت: اتفاقاً همه می گویند کاش می شد دوباره با هم کار کرد اما مردم نمی دانند که جمع شدن این تیم سخت است. از طرفی دیگر نمی توانم آن نقش ها را بازی کنم، نمی توانم مثلا یک بچه 3 ساله داشته باشم، اما نوه من باید 3 ساله باشد.

وی در ادامه درباره فصل دوم سریال چرخ ها توضیح داد که کیفیت طنز نسبت به فصل قبل چقدر بالا رفته است.

لولایی درادمه گفت: داستان این سریال در یک پارک می گذرد، ما در این پارک نقش های مختلفی داریم و داستان های متفاوتی رخ می دهد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا