بازی

درآمد تخمینی کاربران همستر کمبت به تومان!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و گجت نیوز، فصل اول بزرگترین پروژه ایردراپ در تاریخ دنیای کریپتو با موفقیت به پایان رسید و پاداش کاربران همستر کامبت امشب مشخص شد. پس از صحبت درباره قیمت توکن همستر در جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال، نوبت به تخمین درآمد ریالی کاربران این بازی تلگرامی رسیده است.

درآمد تخمینی ریالی کاربران همستر کمبت بازی

از دیروز تا زمان نگارش این مقاله، اتفاقات زیادی برای ربات تلگرام همستر کمبت و بازیکنان سرسخت آن افتاده است. ابتدا اسنپ شات بازی با موفقیت گرفته شد و سپس بسیاری از کاربران کلاهبردار کشف و از دریافت ایردراپ فصل اول حذف شدند.

البته قبلاً کارت تقلب برخی از بازیکنان حذف شده است و به نظر می رسد در روزهای آینده مشکل ممنوعیت تمامی کاربران برطرف شود. در جدیدترین اخبار باخبر شدیم که تعداد توکن های کاربر مشخص شده و آخرین مرحله قبل از لیست رسمی توکن انجام شده است. حال می خواهیم نگاهی به درآمد ریالی بازیکنان ایرانی به لطف این ایردراپ بیندازیم.

قیمت توکن همستر کمبت ریال

برخی کارشناسان قیمت پیش فروش دو صرافی بزرگ گیتیو و بای بیت را ذکر کرده اند و معتقدند نوسان قیمت در این محدوده است. تطبیق این قیمت با کل عرضه توکن ها در بین کاربران غیرقابل قبول و غیرقابل هضم است. اگر این پیش بینی قیمت را درست در نظر بگیریم، کل سرمایه همستر باید بین 8 تا 10 میلیارد باشد که اصلا منطقی نخواهد بود.

حدس و گمان ها بسته به تعداد کل توکن های ارائه شده و همچنین سرمایه تخمینی بین 1 تا 10 سنت است و اگر این رقم درست باشد، هر هزار توکن همستر بین 10 تا 100 دلار هزینه خواهد داشت. می توان گفت هر 1000 واحد توکن HMSTR بین 6 تا 60 میلیون ریال ارزش دارد.

با توجه به اینکه هنوز میزان سرمایه پروژه همستر مشخص نیست و در بورس عرضه نمی شود، نمی توان به پیش بینی های فعلی اعتماد کرد و باید تا 14 مهرماه منتظر عرضه آن در بورس باشیم. به نظر شما قیمت هر واحد همستر توکن چقدر خواهد بود؟

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا