ترند های روز

اعضای دادگاه در فضایی کاملا حرفه ای «در آغوش درخت» ظاهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شب 10 شهریور فیلم «در آغوش بگیر» به کارگردانی بابک خواجه پاشا به عنوان نماینده سینمای ایران در آکادمی اسکار معرفی شد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا در قالب فیلم اخیر «رکسانا» به کارگردانی پرویز شهبازی به عنوان نماینده سینمای ایران در آکادمی اسکار معرفی شد. برنده جایزه Bode Award، بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم توکیو در سال گذشته، قرارداد اکران خود را با شورای انجمن درام ثبت کرد و این فیلم بهترین انتخاب برای اکران پیش بینی شد.

اما پس از اعلام نام نماینده سینمای ایران برای حضور در آکادمی اسکار، این سوال مطرح شد که آیا اعضای کمیته فیلم شهبازی را دیده اند یا خیر که نامه فریدون جیرانی نیز این موضوع را تایید کرد.

شبنم مقدمی، سخنگوی هیات گزینش این موضوع را پیگیری کرد و در پاسخ، متن زیر را در قالب مصاحبه در اختیار ایسنا قرار داد.

وی در توضیح خود به دیدن سه فیلم از جمله رکسانا اشاره کرد و گفت: کمیته انتخاب نماینده ایران در اسکار 2025 تمامی آثار واجد شرایط شرکت در این مسابقه را بررسی کرد که چند اثر پیشنهادی از جمله سه فیلم رکسانا، «صبحانه با زرافه ها» و «تابستان همان سال» به دلیل فقدان حداقل اکران تجاری در زمان اعلام اسکار، به منظور حفظ حقوق فیلمسازان و حفظ امکان بررسی در فیلم، گنجانده نشدند. سال آینده

شبنم مقدمی افزود: اعضای هیات انتخاب در فضایی کاملا حرفه ای و با رعایت کامل اصول اخلاق کاری و بدون تأثیرپذیری از شایعات مجازی و گمانه زنی های رسانه ای فیلم ها را با شرایط قانونی بررسی و ارزیابی کردند و فیلم «در آغوش گرفته برای درخت». ” اکثریت مطلق آرای اعضای هیات مدیره را کسب کرد. وی در رای گیری نهایی انتخاب شد.

243

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا