بازی

همستر تعداد توکن های دریافتی هر کاربر را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و بر اساس گزارش زومیت، بازی Hamster Combat مورد استقبال کاربران قرار گرفت و طبق آمار حدود 300 میلیون نفر این بازی تلگرامی را تجربه کرده اند. فصل اول بازی مذکور با تمام اتفاقاتش به پایان رسید و اکنون در دوره استراحت قبل از فصل دوم هستیم که در آن امتیاز هر کاربر به توکن واقعی تبدیل می شود.

همستر کمبت از امروز تعداد توکن های اختصاص داده شده به هر کاربر را در قسمت Airdrop نمایش می دهد که در منوی پایین بازی موجود است. لطفا توجه داشته باشید که هنوز توکن ها به کیف پول ارز دیجیتال کاربران واریز نشده اند و طبق برنامه همستر، ایردراپ و واریز توکن در تاریخ 5 اکتبر انجام خواهد شد.

همستر تعداد توکن های دریافتی هر کاربر را اعلام کرد

همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از مهمترین معیارهای کسب توکن همستر که با نماد HMSTR شناخته می شود، میزان سود بود. چندین بخش دیگر در صفحه Airdrop وجود دارد، از جمله Earn Tasks، Friends، Achievements و Keys که بر اساس سطح فعالیت کاربران در هر بخش تعدادی توکن دریافتی به آنها اختصاص داده می شود.

به گفته همستر، افرادی که از ربات‌ها و روش‌های دیگر برای کسب سکه و کلید استفاده می‌کردند، از دریافت ایردراپ محروم شده‌اند. البته این افراد همچنان می توانند در فصل دوم فعال باشند.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا