ترند های روز

رم به جانی دپ ادای احترام می کند/ نمایش «مودی» در ایتالیا

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جانی دپ با دریافت جایزه یک عمر دستاورد جشنواره فیلم رم تجلیل می شود. همزمان «مودی – سه روز در آستانه جنون» جدی‌ترین فیلمی که او کارگردانی کرده و 72 ساعت از زندگی آمادئو مودیلیانی هنرمند ایتالیایی را در بر می‌گیرد، پس از اکران در سینماهای سراسر ایتالیا اکران می‌شود. جشنواره سن سباستین این فیلم قبل از اکران در ایتالیا در بخش غیر رقابتی جشنواره فیلم رم به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ریکاردو اسکامارسیو بازیگر ایتالیایی نقش این نقاش و مجسمه ساز مشهور را بازی کرد که با سبک پیشگام و مدرن پرتره در فیلم «مودی» به شهرت رسید.

آل پاچینو دیگر بازیگر این فیلم است که در نقش یک مجموعه دار بین المللی آثار هنری و موریس گانگنات، آنتونیا دسپلات، استفن گراهام از «ایرلندی»، برونو گوری از «نیلوفر سفید»، رایان مک پارلند و سالی فیلیپس. . از سه گانه بریجت جونز دیگر بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مودی» در پاریس در طول جنگ جهانی اول و بیش از 72 ساعت پرتلاطم می گذرد. 72 ساعتی که نقطه عطفی در زندگی این نقاش است و سرانجام شهرت او را به عنوان یک چهره هنری افسانه ای تثبیت می کند.

دپ با «مودی» بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست. او در سال ۱۳۷۶ اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «شجاع» تجربه کرد. دپ سال گذشته برای بازی در فیلم «ژان دو بری» ساخته مایون در جشنواره فیلم کن حضور داشت.

نوزدهمین جشنواره فیلم رم از 16 تا 27 اکتبر (25 اکتبر تا 6 نوامبر) برگزار می شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا