ترند های روز

ریدلی اسکات یک گلادیاتور می شود – فارسیرو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو؛ ریدلی اسکات که پس از 24 سال فیلم «گلادیاتور» خود را با دومین فیلم دنبال کرد، به نظر می رسد به پایان این داستان حماسی نرسیده است و اخیرا در مصاحبه ای با مجله پریمیر فرانسه تایید کرده است که توسعه ایده سومی “گلادیاتور” است.

وی گفت: در حال حاضر با ایده گلادیاتور 3 بازی می کنم. نه، جدی! فیوز را روشن کردم. او افزود: “پایان گلادیاتور دوم یادآور “پدرخوانده” است، زیرا مایکل کورلئونه خود را با شغلی می‌بیند که نمی‌خواست و از خود می‌پرسید: “حالا، پدر، من چه کار کنم؟” و فیلم بعدی درباره مردی خواهد بود که نمی‌خواهد در جایی که هست باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در «گلادیاتور ۲» پل مسکال نقش لوسیوس را بازی کرد که پیش از این بزرگ شده است. او پسر لوسیلا (کانی نیلسن) و برادرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس، شرور فیلم اصلی است. داستان با لوسیوس شروع می شود و سال ها بعد زمانی که او اکنون در منطقه نومیدیا در شمال آفریقا زندگی می کند. اینجاست که مادرش او را در کودکی فرستاد تا از دسترس امپراتوری روم دور باشد. وقایع باعث می شود لوسیوس به عنوان یک گلادیاتور به رم بازگردد، جایی که او دشمنان جدیدی پیدا می کند و با مادرش متحد می شود. در این فیلم دنزل واشنگتن در نقش ماکرینوس، مردی ثروتمند و صاحب قدرت در رم که گلادیاتورها را برای ورزش بزرگ می کند، بازی می کند. پدرو پاسکال و جوزف کوین دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مانند هر فرنچایز هالیوودی، سومین “گلادیاتور” به موفقیت “گلادیاتور 2” بستگی دارد. اسکات قبلاً فیلم دوم را تحسین کرده و دنباله آن را “بهترین کاری که تا به حال انجام داده ام” خوانده است. یکی از بهترین چیزها. من چند فیلم خوب ساخته ام.

اسکات همچنین درباره «گلادیاتور 2» گفت که این فیلم بزرگترین سکانس اکشنی است که او تا به حال ساخته است، حتی بزرگتر از سکانس های «ناپلئون». اگرچه فیلمساز جزئیات زیادی در مورد سکانس اکشن افتتاحیه “گلادیاتور 2” ارائه نکرد، اما به لحظه ای اشاره کرد که لوسیوس با یک کرگدن در کولوسئوم روبرو می شود و گفت: “رندر کامپیوتری و هوش مصنوعی چیزی است که وجود دارد.” می‌توان از رایانه بخواهد هر مولکول و چین و چروک کرگدن را بخواند و سپس آنها را به یک تکه پلاستیک ضخیم، دقیقاً مانند بدن کرگدن، برش دهد، که سپس در اسکلت حیوان قالب‌گیری می‌شود.»

وی افزود: من این موجود را دارم که می تواند 40 مایل در ساعت برود، بچرخد، سرش را تکان دهد و خرخر کند. کرگدن دو تنی با کودکی بر پشت! خب خیلی خنده داره

«گلادیاتور ۲» قرار است ۲۲ نوامبر توسط پارامونت در سینماها اکران شود.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا