بازی

همستر کمبت تمام تلاش میلیون ها نفر را یک شبه به هدر داد!

پس از مدت ها انتظار و تلاش زیاد برای گرفتن بهترین نتیجه از غول بازی سازی تلگرام، فصل اول همستر کامبت به پایان رسید و فصل دوم آن آغاز شد. به زودی کاربران با بررسی ربات همستر تلگرام و از قسمت airdrop می توانند نتیجه تلاش چند ماهه خود را مشاهده کنند.

کاربران تقلب نقره ای همستر کمبت داغ شدند

فصل دوم بازی تلگرامی همستر کامبت آغاز شده است اما در اقدامی غافلگیرکننده و بی رحمانه بسیاری از کاربران از پاداش خود محروم شدند. چند ساعت پیش، Snapshot Hamster با موفقیت به پایان رسید، اما توسعه دهندگان بسیاری از جامعه وفادار و سخت کوش پروژه را با اجرای تاکتیکی بزدلانه خود ناامید کردند.

یکی از قسمت های مهم و در عین حال آزاردهنده این بازی تلگرام، انجام بازی های مختلف و تماشای تبلیغات طولانی در اپلیکیشن برای گرفتن کلید بود. طراحان این بازی با هدف افزایش درآمد کلاه بزرگی بر سر بازیکنان گذاشتند و با این فریب توانستند از جامعه همستر گیران ایردراپ کم کنند.

داستان زمانی جالب می‌شود که متوجه می‌شویم بسیاری از بازیکنان برتر همستر کامبت به دلیل تقلب از دریافت پاداش ایردراپ محروم شده‌اند و به نظر می‌رسد این حرکت توسط توسعه‌دهندگان برنامه‌ریزی شده است. بیایید نگاهی دقیق تر به این واقعیت بیندازیم که طیف گسترده ای از کاربران این پروژه به کلاهبرداران معروف شده اند.

چرا کاربران از دریافت ایردراپ منع شدند؟

باید بدانید که برای گرفتن کلیدها مجبور شدیم چندین بازی احمقانه را از گوگل پلی دانلود کنیم و ساعت ها وقت بگذاریم تا چند کلید طلایی به دست بیاوریم. با افزایش تعداد بازی ها، ناگهان یک ربات تلگرامی ظاهر شد که کلیدهای بازی را به صورت رایگان و بدون مشکل در اختیار بازیکنان قرار می داد.

اگر هر کاربر تصمیم می گرفت همه کلیدها را روزانه جمع آوری کند، باید تمام روز و شب را صرف بازی و تماشای فیلم های تبلیغاتی می کرد و به همین دلیل است که بسیاری از بازیکنان استفاده از ربات کلید را انتخاب کردند و با وجود اینکه می دانستند احتمال ممنوعیت وجود دارد. ، تعداد زیادی کلید دریافت کرد.

البته Hamster Combat به برخی از بازیکنان پیغام داد که «عادلانه بازی کنند»، اما به نظر می رسد که بیهوده باشد زیرا سازندگان قبلاً در مورد متقلبان تصمیم گرفته بودند. حالا اگر کلیدهای بازی را از این ربات گرفته باشید، وقتی قسمت airdrop را چک می کنید با این پیغام مواجه می شوید: شما در این فصل تقلب کرده اید، در فصل بعد عادلانه بازی کنید و ایردراپ بگیرید.

همستر کمبت تمام تلاش میلیون ها نفر را یک شبه به هدر داد!

آیا ربات تلگرام یک تله بود؟

اگر به دقت نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که گرفتن بیش از 40 کلید در روز برای شرکت در ایردراپ اگر غیرممکن نباشد، دشوار خواهد بود. فرض کنید باید هر روز ساعت ها وقت بگذارید تا کلیدها را دریافت کنید. سازندگان این بازی حتما از این مشکل آگاه بوده اند و حتی به نظر می رسد که عمدا همه این کلیدها را برای یک روز برنامه ریزی کرده اند.

ما می دانیم که تعداد بازیکنان واجد شرایط برای Hamster Airdrop زیاد است و تنها راه برای توزیع صحیح جوایز حذف تعداد قابل توجهی از کاربران به روش های مختلف است. تله دریافت کلید از ربات تلگرام احتمالا کار خود طراحان بازی برای شناسایی بازیکنان متقلب و رد کردن ایردراپ آنهاست.

همستر کمبت تمام تلاش میلیون ها نفر را یک شبه به هدر داد!

با فرض صحت همه گمانه زنی های بالا، آیا منصفانه است که از دریافت کلید از تمام پاداش های فصل اول این بازی محروم شویم؟ بازی Hamster Combat قسمت های مختلفی داشت و کاربران نه تنها برای به دست آوردن کلیدها تلاش می کردند، بلکه شانس خود را برای شرکت در این ایردراپ بزرگ از راه های دیگری مانند دعوت از دوستان، انجام کارهای روزانه، بهبود کارت ها و کمبوها و مورس امتحان کردند.

به نظر می رسد که سازندگان از انتشار این بازی تنها یک هدف داشته اند و آن کسب درآمد از طریق ویدیوهای یوتیوب و تبلیغات مینی بازی درون برنامه ای است. در حال حاضر بسیاری از کاربران با اخطار فوق مواجه هستند و واجد شرایط دریافت Airdrop نیستند.

همستر کمبت تمام تلاش میلیون ها نفر را یک شبه به هدر داد!

آیا همستر کاربران خیانتکار را می بخشد؟

قبل از اینکه Hamster کاربران خود را به نقره‌ای داغ تبدیل کند، Pixelverse و Katizen به خوبی به بازیکنان پروژه airdrop نشان دادند که انتظار بی‌ادبی و خنجر زدن را در هر بازی داشتند. توسعه دهندگان این بازی بعید است که عقب نشینی کنند و کاربران تقلب را ببخشند!

با این حال، اگر با پیام فوق مواجه شدید، بهتر است تا روشن شدن وضعیت صبر کنید. شاید این اقدام همستر جنبه تنبیهی داشته باشد و پس از مدتی اوضاع به نفع شما تغییر کند. همچنین می دانیم که صرفاً با دریافت چندین کلید از ربات تلگرام، کلاهبردار شناخته شدن منصفانه نیست و حداقل نباید از پاداش کاربران کاسته شود و مجازات عادلانه تری برای کلاهبرداران در نظر گرفته شود.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا