ترند های روز

عکس انتخابی جام جهانی با حضور گلزار; استقبال از سوپراستار در دبی!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو؛ رقابت‌های پادل مقدماتی جام جهانی 2024 قطر با عنوان مسابقات مقدماتی جام جهانی آسیا و آفریقا از اول تا ششم مهرماه در کویت برگزار می‌شود. 15 کشور ایران، استرالیا، بحرین، چین، مصر، ژاپن، کویت، لبنان، عمان، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگال، تایلند، تونس و امارات متحده عربی در این مسابقات شرکت خواهند کرد و تنها دو تیم به مسابقات راه خواهند یافت. جام جهانی در قطر.

از این حیث اردوی تدارکاتی تیم ملی پارو از دو ماه پیش در تهران آغاز شد و این تیم برای انجام اردوی تدارکاتی 7 شهریور عازم دبی شد. وی پس از پایان اردوی تیم های ملی پارو ایران امروز 9 شهریور راهی کویت شد. این رقابت ها از روز اول مهرماه در کویت آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

حضور محمدرضا گلزار به همراه تیم ملی پادل در این مسابقات امتیاز بزرگی است و تیم ملی پادل را در ویترین قرار داده است. گلزار که چندی پیش به عنوان سرپرست تیم ملی پارویی معرفی شد، حضوری فعال و پررنگ در تیم ملی پارویی دارد و حضور او از نظر روانی برای پاروکاران نکته ویژه و مثبتی است. تیم ملی پادل با حضور گلزار در دبی استقبال بسیار خوبی داشت و حضور این ستاره سینما باعث شد تا همگان به تیم ملی پادل توجه کنند. به نظر می رسد این اتفاق در کویت و مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز تکرار شود.

ملیکا شهاب نایب رئیس انجمن پارویی بانوان ایران و سرپرست تیم ملی پارو بانوان ایران درباره حضور گلزار در جمع تیم های ملی پارو به فارسیرو توضیح داد: تیم بانوان و تیم پارو مردان نیز ما را برای حضور در مسابقات همراهی می کنند. حضور موثر محمدرضا گلزار در مسابقات کویت برای تیم های ملی پادل بسیار دلگرم کننده است. سرمربیگری تیم پادل مردان بر عهده ارسلان محمدی است.

253 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا