ترند های روز

پرداختن به هوش مصنوعی برگه برنده سومین نمایشگاه راستا بود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سومین کارگاه آموزشی رستا با دبیری حمیدرضا نوابی برگزار شد.

نوابی درباره این دوره از نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه رستا در پایان سومین دوره خود قرار دارد و در این مدت با تغییراتی در سیاست ها و رویکردها همراه بودیم. هدف ما حضور سکوهای نمایشگاهی و سایر سکوها در نمایشگاه صرفاً غرفه سازی نبود و در این مدت کم کم به سمت رویداد محوری حرکت کردیم. این رویکرد هم در مجموعه هایی که با خود ساترا همکاری می کردند مانند مرکز تولیدکنندگان رسانه های تصویری، مجمع رستا، تالار هوش مصنوعی و… وجود داشت و هم در سایر پلتفرم ها و پلتفرم های فراگیر با برنامه های اجرایی برای جذب حجم وسیعی. شماره عموم تلاش کردند.

وی افزود: در نظر گرفتن اعتبار 300 هزار تومانی برای مخاطبان توسط برخی بسترها در فعالیت آنها مفید بود و باعث جذب مخاطب بیشتر شد. سایر سکوهای نمایشگاهی بزرگ با هدایا و بسته های مختلف، عموم مردم را به خود جذب کردند. در مجموع سعی کردیم با جلسات و قسمت های مختلف نمایشگاه از جمله اتاق هوش مصنوعی که یکی از اصلی ترین قسمت ها بود، نظر مردم را جلب کنیم.

نوابی افزود: در خصوص هوش مصنوعی نکته بسیار مهم این است که پس از تاکیدات و دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری این موضوع و پیگیری های دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیما مرکز هوش مصنوعی. در سازمان تاسیس شد و در سومین نمایشگاه هم هستیم. اتاق هوش مصنوعی ملی صدا و تصویر ایران (رستا) را افتتاح کردیم. سه پنل آموزشی داشتیم که شرکت کنندگان این دوره پس از اتمام گواهینامه معتبر دانشگاهی دریافت کردند و 11 شرکت فعال در این اکوسیستم در این زمینه در نمایشگاه حضور یافتند و بحث های خوبی ارائه شد.

دبیر سومین نمایشگاه رستا در بخش پایانی این گفت‌وگو گفت: شاید این دوره از نمایشگاه تفاوت چندانی با دوره‌های قبل نداشته باشد، اما از نظر کیفی و محتوایی نسبت به سال قبل خیلی بهتر عمل کردیم. و این نشان دهنده تجربه به دست آمده و جستجوی امتیاز است.» نقاط ضعف و قوت باعث شد در این دوره از نمایشگاه عملکرد بهتری از نظر کیفی داشته باشیم.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا