ترند های روز

20 جایزه برای مشارکت کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا در ژاپن

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، در سال 2023 بیست و دومین مسابقه بین المللی دوسالانه نقاشی کودکان با موضوع «آزادی» در کاناگاوا ژاپن برگزار شد و بیش از 11 هزار اثر از 60 کشور جهان وارد این رویداد هنری شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این خبر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه 346 اثر و 20 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مسابقه شرکت کردند. کشور از این مسابقه جوایزی کسب کردند.

بر این اساس باران تشری 8 ساله از بهبهان خوزستان پرهام گودرزی 14 ساله از مجتمع شماره 1 مرکز کرمانشاه و مریم رحیمی 12 ساله از مرکز شماره 2 مرکز اردبیل موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. جایزه ویژه این مسابقه بین المللی.

نقاشی باران 8 سال پیش از بهبهان خوزستان

همچنین زهرا معتمدی 15 ساله از مرکز شماره 3 مرکز شیراز، سحر فرزفرد 15 ساله از مرکز باشت کهکیلویه و ببیر احمد، محمد حسن هاشمی نژاد و یگانه اشرف گنجوی هر دو 11 ساله از کرمان. آنیتا درشتی 7 ساله و نسا ابوبکری 11 ساله از آذربایجان غربی النا فاطمی 6 ساله از مرکز 44 تهران و مهرسا زندی 5 ساله از مرکز 5 سنندج کردستان برنده این جایزه شدند. . جایزه کاناگاوا این رویداد.

20 جایزه برای مشارکت کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا در ژاپن

نقاشی زهرا معتمدی 15 ساله از مرکز 3 شیراز

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، همزمان صدرا تنیس 7 ساله از مرکز خوزستان دزفول، ستایش عبدی 10 ساله، امیررضا جمشیدی 12 ساله و رها مرادی از 11 سالگی سه نفر از اعضای کانون کرمانشاه هستند: ستایش میرا احمدی 9 ساله از چهارمحال و بختیاری، مهنا شکری 6 ساله، محمد مهدی عالی، هستی صحرایی 11 ساله. 12 ساله و کیمیا ابراهیمی 13 ساله، چهار نفر از اردبیل نیز جایزه کاناگاوا را از بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی نقاشی کودکان ژاپن دریافت کردند.

20 جایزه برای مشارکت کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا در ژاپن

نقاشی ستایش عبدی 10 ساله از مرکز شماره 1 کرمانشاه

20 جایزه برای مشارکت کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا در ژاپن

تابلو نقاشی پرهام گودرزی 14 ساله از مجتمع شماره 1 کرمانشاه

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا