ترند های روز

هفتادمین جشنواره منطقه ای فیلم جوانان قزوین-راژیه آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی خبرگزاری فارسیرو انجمن فیلم جوانان ایران، جشنواره رجیا با حضور عباس کاظمی; معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حسین براتی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید وحید حسینی؛ قاسم اللهیاری، معاون استانی و جشنواره های فیلم جوانان کشور؛ ابوالفضل سروشهر، عضو شورای اسلامی شهر قزوین؛ محمدرضا امامقلی مدیر سینمای جوانان قزوین؛ مدیر حوزه هنری استان و هنرمندان و علاقه مندان، نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین را افتتاح کردند.

جشنواره منطقه ای فیلم جوانان قزوین استعدادهای جدیدی را کشف می کند

حسین براتی، مدیر کل ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای جدید و معرفی هنرمندان جوان سینما است و امیدوارم در این بخش نیز موفق باشیم.

براتی بیان کرد: امیدواریم در این جشنواره بتوانیم نقش موثری در معرفی قزوین به عنوان یک مقصد فرهنگی و گردشگری داشته باشیم. ما معتقدیم حضور جشنواره ها در استان ها اقدامی شایسته و گردهمایی هنرمندان حرفه ای سینما و عکاسی کشور اتفاق مبارکی است که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم.

وی در خصوص ارائه هر چه بیشتر قزوین در این جشنواره اظهار کرد: در این جشنواره روزی ویژه برای عکاسان در نظر گرفته شده که به آن روز قزوین می گویند و امیدواریم بتوانیم در معرفی قزوین نقش آفرینی کنیم.

براتی افزود: میزبانی جشنواره مهمی همچون هفتادمین جشنواره منطقه ای فیلم جوانان در قزوین از نقاط قوت اقدامات مدیریت جدید است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند نظر منتخبان و داوران را جلب کند.

جشنواره منطقه ای فیلم جوانان قزوین فرصتی برای تبادل و تعامل بین چهره هاست

عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این مراسم گفت: جشنواره منطقه ای فیلم نوجوان قزوین فرصتی برای تبادل و تعامل بین چهره های عرصه فیلم و عکاسی است. این جشنواره از این نظر اتفاق مهمی است که بتوانیم فرصت ارائه چهره های استان را داشته باشیم.

معاون استاندار قزوین ادامه داد: آنچه این روزها در قزوین شاهد آن هستیم اقدامی به یاد ماندنی در عرصه فرهنگ و هنر است. این جشنواره که با همت مسئولان در سطوح مختلف و انجمن فیلم جوانان قزوین برگزار می شود می تواند موجب رشد و تعالی توانمندی های خوب استان شود.

کاظمی ضمن تاکید بر اینکه این جشنواره فرصتی برای تبادل و تعامل بین تجربیات مردم در حوزه فیلم و عکاسی است، ادامه داد: سرمایه های بزرگی در بین هنرمندان کشور داریم و باید به این حوزه نیز توجه کنیم. ما باید دانش و مهارت این هنرمندان را برای توانمندی های هنری خود بیابیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خاطرنشان کرد: نباید به شرایط فعلی بسنده کنیم، بلکه باید بتوانیم جشنواره هفتاد را سکوی پرشی برای جشنواره های آینده قرار دهیم و از ظرفیت های مختلف آن بهره ببریم.

همچنین در این جشنواره نمایشگاه عکسی از آثار برگزیده افتتاح شد. این نمایشگاه 32 قطعه عکس و سه مجموعه عکس از هنرمندان استان های حاضر در این جشنواره را به نمایش گذاشته و به مدت سه روز تا پایان جشنواره پذیرای علاقه مندان است.

گفتنی است در این جشنواره 99 عکاس و فیلم کوتاه از استان های گیلان، همدان، یزد، بوشهر، هرمزگان، مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، قزوین و تهران حضور داشتند و اختتامیه این جشنواره در تاریخ 1396/06/13 برگزار می شود. جمعه 30 شهریور.

هفتادمین جشنواره منطقه ای فیلم نوجوان قزوین – راژیه از 6 تا 9 شهریور 1403 به همت انجمن فیلم جوانان ایران – دفتر قزوین برگزار می شود.

هفتادمین جشنواره منطقه ای فیلم جوانان قزوین-راژیه آغاز به کار کرد

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا