ترند های روز

اسپیلبرگ برای همکاری با کلمن دومینگو بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، استیون اسپیلبرگ هنوز کار تکمیل بازیگران خود را به پایان نرسانده و در حال مذاکره با کلمن دومینگو بازیگر نامزد اسکار برای فیلم بعدی خود است که به این فیلم بی عنوان اضافه می شود. بازیگران فیلم جدید اسپیلبرگ تاکنون شامل امیلی بلانت، کالین فرث و ایو هیوسون هستند.

به گزارش مهر، این فیلم بر اساس داستانی از اسپیلبرگ ساخته شده و دیوید کوپ، همکار سابق این فیلمساز، فیلمنامه آن را نوشته است.

جزئیات این فیلم مخفی نگه داشته شده است.

یونیورسال تاریخ اکران این فیلم را 15 می 2026 تعیین کرده است و آن را وارد محدوده تابستانی می کند که اسپیلبرگ به معنای واقعی کلمه دهه ها پیش با فیلم هایی مانند “آرواره ها” و “مهاجمان کشتی گمشده” درخشید.

دومینگو در پاییز گذشته با بازی تحسین برانگیز خود در «حقیقت» از نتفلیکس درخشید که نامزدی اسکار، بفتا و انجمن بازیگران سینما را برای او به ارمغان آورد. او تابستان امسال به خاطر بازی دراماتیکش در «باخوان باخوان» با انتقادات مشابهی مواجه شد و پیش از این هم یکی از مدعیان اسکار امسال به حساب می آید. از دیگر نقش های او می توان به بازی در سریال پرطرفدار HBO «سرخوشی» اشاره کرد که برای آن برنده جایزه امی شد.

این بازیگر 54 ساله همچنین در سال 2012 با اسپیلبرگ در سریال لینکلن کار کرد و همچنین در سلما (2014)، اگر خیابان بیل می‌توانست صحبت کند (2018) و بلک باتم مارینی (2020) نیز بازیگر بود.

دومینگو که بازیگر تئاتر نیز هست، ۲ بار نامزدی تونی را در کارنامه خود دارد و مجله تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا