ترند های روز

اجرای 29 برنامه نمادین در هفته دفاع مقدس استان زنجان

به گزارش فارسیرو از زنجان، عباس برزگر ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه ها از 31 شهریور آغاز و تا 6 مهر ادامه دارد.
وی پس از اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با عنوان «جشن لاله ها» است، تصریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه پنجم مهرماه برگزار می شود. مهرماه همزمان با سراسر کشور در گلزارهای شهدای استان و تمامی مناطق روستایی و شهری با حضور مسئولان، اقشار مختلف جامعه و دستگاه های اجرایی قرائت می شود. پیام رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی).
مدیرکل بنیاد شهید و امور استان زنجان ادامه داد: زنگ مقاومت و ایثار را در مدارس شهید، برپایی سفره خدمت در مساجد برای نماز جمعه و همچنین در دفاتر بنیاد شهرستان، اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان، اجرای طرح واکسیناسیون 70 درصدی جانبازان، ایجاد فضای فرهنگی و تبلیغات محیطی، نصب غرفه فرهنگی و افتتاح غرفه کتاب در نمایشگاه دفاع مقدس استان از دیگر برنامه های بنیاد شهید است. استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس.
وی افزود: دعوت از خانواده های شهدا و ایثارگران برای شرکت در رژه نیروهای مسلح، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و شب شعر دفاع مقدس، تهیه و ارسال مطالب با موضوع ایثار و شهادت به مدارس شهید، ارائه شهدا ایام دفاع مقدس، ارسال وصیت نامه با نام شهدا، برگزاری یادواره ها و یادواره های شهدای دفاع مقدس، ساماندهی فرهنگسرای گلزار شهدای شهرستان خرمدره و ارائه کتب حوزه دفاعی محلی استان زنجان . و غیره از مهمترین برنامه هایی هستند که این روزها در نظر گرفته شده است.
برزگر دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح «تشکر» را از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: هدف از این برنامه ها است. گرامیداشت یاد و خاطره 35 شهید والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل های جوان با مشارکت دستگاه های اجرایی استان و تمامی شهرستان ها اجرا می شود.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا