ترند های روز

یک آبرنگ 10 متری با نماد صلح بر روی پل طبیعت نقاشی شد / آثاری از 18 کشور

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، تابلوی بزرگ محیطی به طول 10 متر از هنرمندان ایرانی و خارجی با نماد صلح و دوستی و جاده ابریشم بر روی پل طبیعت واقع در منطقه فرهنگی و توریستی این شهر به تصویر کشیده شد. عباس آباد در آخرین بعد از ظهر 2 شهریور 1403.

به گزارش ایسنا، پل طبیعت روز گذشته پذیرای هنرمندان ایرانی و خارجی بود که آبرنگ را زبان مشترک خود کردند تا از طریق آن ارزش و اهمیت صلح و دوستی را نشان دهند و “پل طبیعت” به عنوان نمادی از فضای بین ملت ها هنرمندان پیام صلح و دوستی خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنند.

یان یانگ و شان هونگ، دو استاد نقاشی آبرنگ در چین و آتانور دوگان، مدیر انجمن جهانی آبرنگ از جمله حاضران در این مراسم بودند. این دو هنرمند چینی در روزهای 27 و 29 شهریورماه نیز کارگاه آبرنگ برگزار کردند و علاقه مندان توانستند در این کارگاه ها به همراه اساتید این هنر حضور یابند.

در این مراسم هنرمندان داخلی و خارجی تابلویی به طول 10 متر با موضوع صلح و دوستی بر روی پل طبیعی کشیده و در معرض دید عموم قرار گرفت.

همچنین نمایشگاهی از آثار هنرمندان 18 کشور از جمله ترکیه، کانادا، ژاپن، نروژ، لهستان، مالزی، سنگاپور و … نیز به نمایش درآمد و علاقه مندان توانستند از قلم مو استفاده کرده و مهارت خود را در این زمینه بیازمایند. این زمینه در طول بازدید شما

24357

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا