بازی

قیمت PS5 نصف شد / عکس!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و به نقل از زومیت، سونی در اقدامی جالب همزمان با معرفی پلی استیشن 5 پرو، از عرضه مدل های دیجیتالی بازسازی شده پلی استیشن 5 با نصف قیمت مدل جدید کنسول خود خبر داد. در فروشگاه دایرکت پلی استیشن، قیمت پلی استیشن 5 بازسازی شده 350 دلار است که تقریباً نصف قیمت پلی استیشن 5 پرو است.

دیروز (20 شهریور 1403) مدل جدید کنسول بازی سونی معرفی شد. قیمت پلی استیشن 5 پرو 700 دلار است و نکته جالب این است که به صورت پیش فرض بدون دیسک درایو عرضه می شود. بنابراین کاربرانی که قصد استفاده از دیسک های فیزیکی را دارند باید 80 دلار دیگر بپردازند.

با در نظر گرفتن قیمت PS5 Pro، به نظر نمی رسد ارائه همزمان مدل دیجیتالی بازسازی شده پلی استیشن 5 با مدل جدید کنسول بازی سونی اتفاقی باشد. مدل بازسازی شده پلی استیشن 5 همچنین دارای یک دیسک درایو است که قیمت آن 400 دلار است که آن را 100 دلار ارزان تر از مدل های جدید می کند.

سونی درباره مدل بازسازی‌شده پلی‌استیشن 5 می‌گوید: «هر محصول بازسازی‌شده سونی یک فرآیند تأیید مجدد کیفیت دقیق را طی می‌کند که شامل آزمایش‌های گسترده برای اطمینان از عملکرد مشابه محصولات جدید پلی‌استیشن است؛ بنابراین، عملکرد محصول بازسازی‌شده دقیقاً یکسان خواهد بود. مانند دستگاه جدید.

با وجود پیشرفت های جذاب پلی استیشن 5 پرو، قیمت بالای این محصول واکنش منفی طرفداران را به همراه داشته است. نتایج نظرسنجی وب سایت IGN نشان می دهد که تنها حدود 15 درصد از کاربران قصد خرید پلی استیشن 5 پرو را دارند.

در یکی از این نظرسنجی ها که از کاربران در مورد قیمت مناسب کنسول جدید پرسیده شد، با بیش از 50000 پاسخ، حدود 73.9 درصد از کاربران اعلام کردند که قیمت این دستگاه بسیار گران است.

227323

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا