بازی

گزارش تصویری PS5 Pro ارائه شد. قدرتمندترین کنسول بازی سونی!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بر اساس گزارش های منتشر شده، این کنسول بازی در تاریخ ۲۶ آبان ماه با قیمت ۶۹۹ دلار و ۹۹ سنت عرضه می شود. کنسول جدید هیچ درایو دیسکی ندارد و سه نوار در طرفین خود دارد. اما امکان خرید درایو بلوری 4K جداگانه و کاورهای سفارشی برای آن وجود دارد.

به گفته سونی، کنسول بازی PS5 Pro قدرتمندترین کنسول تولید شده توسط این برند تا به امروز است و بهبودهای انجام شده سرعت رندر بازی ها را تا 45 درصد افزایش می دهد. افزایش 67 درصدی واحدهای محاسباتی GPU و افزایش 28 درصدی سرعت حافظه در PS5 Pro نیز به این بهبودها کمک می کند. بنابراین گیمرها دیگر مجبور نخواهند بود بین حالت عملکرد و وضوح یکی را انتخاب کنند.

هر آنچه که باید در مورد پلی استیشن Spectral Super Resolution (PSSR) بدانید.

کنسول جدید دارای ویژگی منحصر به فردی به نام پلی استیشن Spectral Super Resolution (PSSR) است که به لطف آن کیفیت تصویر و نرخ فریم بازی های پلی استیشن به طور قابل توجهی بهبود یافته است. مشابه DLSS انویدیا و FSR AMD، این تکنیک برای افزایش تعداد نمونه ها در بازی ها طراحی شده است و به طور کلی جایگزینی برای پیاده سازی های Anti-aliasing است.

علاوه بر این، سونی گزینه جدیدی به نام Game Boost برای PS5 Pro معرفی کرده است که برای بهبود تجربه بازی در بیش از 8500 عنوان PS4 که با PS5 Pro سازگار هستند طراحی شده است.

این کنسول بازی همچنین از ویژگی های پیشرفته ای مانند Wi-Fi 7 و VRR و وضوح 8K بهره می برد. اسکات استین از CNET دسترسی اولیه به کنسول داشت. او ادعا کرد که PS5 Pro با 2 ترابایت حافظه SSD عرضه خواهد شد. علاوه بر این، یکی از پورت های USB-A در پشت کنسول با یک پورت USB-C جدید جایگزین شده است. علاوه بر این، این کنسول دارای یک پورت SSD اضافی برای افزایش حافظه است.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا