ترند های روز

چه خبر از تئاتر؟ «آیا می توانی سیگاری اجاره کنی؟»، «گنوسید» و «خالی» اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، پیش فروش برنامه سیگار اجاره ای؟ به کارگردانی پیمان قادری با ارائه پوستر آن آغاز شد.

نمایش “سیگار اجاره می کنی؟” این کارگردان جوان به نویسندگی و کارگردانی پیمان قدری اولین نمایشی است که این کارگردان جوان در آخرین هفته شهریور 1403 در «تئاتر دا» عرضه می کند. این نمایش توسط «روزبه حسینی» مدیر گروه فیلم و تئاتر «و سودده» طراحی و دراماتورژی شده و گروه «و سودده» مجری طرح اوست.

داستان نمایش درباره فرهاد و رضا است که در بخش جنایی بیمارستان روانپزشکی تحت نظر هستند و با هم دوست می شوند و درباره اشتباهات جبران ناپذیر زندگی خود صحبت می کنند. به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر، دیوانه شده و مرتکب اشتباهات و جنایات بزرگی شده اند.

از دیگر بازیگران می توان به بازیگران: یونس سرلک، پیمان قادری اشاره کرد. تهیه کننده: ساناز علیزاده، آهنگساز: مهدی ندیم. دستیار و برنامه ریز: ساناز قدیری. طراح پوستر: پارسا عباسی. دستیار دوم کارگردان: یوسف جیحونی. دستیار طراحی نور: امیرحسین علیپور. عکاس: فاطمه یحیایی و هماهنگی: مریم پابرجا. طراحی و ساخت اقلام تبلیغاتی نیز در محل انجام می شود.

می توانید از 26 سپتامبر تا 5 اکتبر ساعت 19 در دا شو هاوس یک نمایشگاه سیگار اجاره کنید. علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از تخفیف سه روز اول به صفحه این نمایش در سایت تیوال مراجعه کنند.

جست‌وجوی استخوان‌های یک کودک مرده/تولد دیگر

نمایش “Gynocide” داستان دیوانه وار پدر و مادری است که به دنبال استخوان های پسر مرده خود می گردند تا به دنیای خود بازگردانند. به نویسندگی و کارگردانی محسن عظیمی به گزارش خبرگزاری فارسیرو، این برنامه به نویسندگی و کارگردانی محسن عظیمی و ارائه کامبیز نیکاماز از دوشنبه 28 شهریور در سالن استاد مشایخی و سعید نفیسی پور و شیوا مهرجو ارائه شد. من در این نمایش بازی کرده ام.

داستان “Gynocide” درباره روایت دیوانه وار پدر و مادری است که به دنبال استخوان های پسر مرده خود می گردند تا او را به دنیا بازگردانند. اما در این میان در تصورات خود با افرادی مواجه می شوند که هر کدام قربانی علم زنان هستند!

در مورد تئاتر چطور؟ نمایندگی خواهد شد

نمایش خالی قشقایی

نمایش شب گذشته «خالی» دوشنبه نوزدهم شهریور ماه با حضور خانواده احمد دلجو خواننده معروف چهارپایه بازار در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

نمایش “خالی” به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی مجید رحمتی از 4 شهریور 1403 ساعت 18:45 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا شد.

نمایش «خالی» به تهیه کنندگی حسن جودکی و اجرای سعید سیادت، داستان زندگی حاج احمد دلجو، خواننده معروف چهارپایه بازار را برای مخاطبان به تصویر می کشد.

شب گذشته دوشنبه نوزدهم شهریور ماه این نمایش با اجرای خانواده احمد دلجو خواننده معروف چهارپایه بازار در مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

سیاوش طهمورث، محلق باقری، شهرام کرمی، آصف آریا، امیر خلوت، مرجانه گلچین، کروش سلیمانی، محمدمهدی خاتمی، مهدی زمین پرداز، پوریا رحیمی سام، حسین کیانی، خسرو احمدی، رحیم نوروزی، حمیدرضا محمدی و… هستند. نمایش نشسته “خالی”.

(به ترتیب ورود به صحنه) مهرداد ضیایی، آریستو خوش رزم، مازیار مهرگان، سامه بدیعی و امین میری بازیگران این نمایش هستند.

چه خبر از تئاتر؟ نمایندگی خواهد شد

در خلاصه “خالی” آمده است: “ما اینجا تماشاگر نمی خواهیم، ​​لطفاً می خواهم روی چهارپایه بخوانم! لطفاً! می خواهم در جای خالی! خالی بخوانم. به من بدهید.”

گریم: ماریا حاجیها، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: رضا خدرایی، طراح صحنه و لباس: سهیلا جوادی، آهنگساز، صدابردار: بابک کیوانی، طراح پوستر: مهدی دوایی، عکاس: امین صباغ، دستیار کارگردان، طراح صحنه: عطاراری، منشی صحنه: هستی اقدامی، کارگردان صحنه: امین صباغ، آبتین رحمتی، گریم: سپهر گودرزی، فرناز مرتضوی، دستیاران طراحی صحنه و لباس: فرنوش یاری، شهرزاد یاری، دستیار صحنه: محمدحسین خلج، دستیار طراح نور: اصغر فرخی، میشم صفری، کیوان ضیاپور، میشم خانکی، دستیار طراحی صحنه: حسین کاظمی، ناظر صحنه: مصطفی طباطبایی نسب، دستیار بازیگری: مهدی عابدی، هادی عبدی، مهدیس بیدی، طراحی صحنه: رضا زهرا وند. ، تیزر، حرکت، مطالب تبلیغاتی: مصطفی فراهانی، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: علی کیهانی از دیگر عوامل این اجرا هستند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا