بازی

این افراد با قرار دادن همستر در لیست میلیاردر می شوند!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و بر اساس گزارش مجله نوبیتکس، در این مقاله قصد داریم با مواردی که می تواند در ۲۰ روز آینده شما را در مبارزه با همستر پیشرفت کند آشنا شویم. فقط توجه داشته باشید که روش پخش هوا توسط تیم بازی و معیارهای اختصاص توکن به هر حساب کاربری هنوز مشخص نیست و ممکن است برنامه های قبلی همستر کمبت نیز تغییر کند. بنابراین شرایط اکانت خود را در بازی در نظر بگیرید و سعی کنید امتیاز خود را در قسمت های مختلف به صورت متعادل افزایش دهید.

قبل از لیست شدن همستر کامبت چه باید کرد؟

موارد زیر فقط توصیه های کلی هستند و ممکن است پیشنهادهای دیگری برای بهبود مبارزه با همستر داشته باشید. بنابراین، هر استراتژی را جداگانه بررسی کنید و مزایا و معایب آن را بسنجید.

1 میلیارد سکه به دست آورید و به سطح لرد برسید.

برای اینکه در بین بهترین بازیکنان همستر مبارزه باشید، باید رتبه بالایی داشته باشید. رسیدن به سطح اول خالق در زمان باقیمانده دشوار است، اما اگر زمان کافی دارید، بد نیست به سطح پروردگار بروید. برای این کار باید یک میلیارد سکه در بازی جمع آوری کنید.

در حال حاضر راه های مختلفی برای رسیدن به این تعداد سکه وجود دارد، از جمله:

  • هر سه ساعت یکبار درآمد منظم دریافت کنید
  • بازی های کوچک مبتنی بر سکه مانند Hexa Puzzle را انجام دهید
  • کد سفارشی روزانه را وارد کنید
  • کارت های روزانه را وارد کنید
  • دریافت یا ادعای پاداش روزانه

تبدیل سکه به سود

Hamster Combat بارها در کانال های رسمی خود اعلام کرده است که مهمترین معیار برای توزیع ایردراپ بین بازیکنان، سود یا سود هر ساعت آنهاست. بنابراین منطقی است که پس از جمع آوری این میلیارد سکه و رسیدن به سطح Lord، سکه های خود را برای خرید کارت بازی خرج کنید. لطفاً توجه داشته باشید که با خرج کردن سکه ها سطح خود را بالا نمی برید.

نکته مهم این است که برای خرید کارت هایی که بهینه تر هستند باید تا حد امکان سکه اختصاص دهید. یعنی در هر ساعت سود بیشتری می برند. به عنوان مثال کارت مجوز کشورهای مختلف از بخش حقوقی و همچنین کارت. معامله حاشیه از بخش بازارها، آنها گزینه های بسیار خوبی برای خرید هستند. به غیر از کارت های معمولی، بهترین بردها کارت های ویژه یا کارت های همان دسته هستند. ویژه در بازی آنها آن را برای شما خواهند داشت. برای ارتقای این کارت ها محدودیت زمانی وجود دارد و نمی توانید آنها را به طور متوالی ارتقا دهید.

تعداد مراجع را افزایش دهید

برای دسترسی به تمام کارت ها در Hamster Combat، باید حداقل 9 نفر با لینک ارجاع خود و از قسمت دوستان به بازی دعوت کنید. برای جذب این تعداد کاربر می توانید لینک ارجاع خود را در شبکه های اجتماعی به خصوص در گروه های تلگرام قرار دهید تا علاقه مندان با استفاده از لینک شما بازی را شروع کنند. البته با توجه به تعداد زیاد کاربران همستر کامبت، اکنون یافتن افرادی که هنوز وارد این ربات نشده اند نسبت به ماه های گذشته دشوارتر شده است.

آیا هنوز زمان برای شروع همستر کمبت وجود دارد؟

شما هنوز 20 روز فرصت دارید تا بازی Hamster Combat و رسیدن به سطوح بالاتر را انجام دهید. در این مدت می توانید با مدیریت خود سرعت پیشرفت خود را افزایش دهید. البته نباید انتظار داشته باشید که درآمد بازی شما به اندازه بازیکنانی باشد که چند ماه قبل از شما فعالیت خود را شروع کرده اند.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا