ترند های روز

گفت و گو با «ستاره» یک سال قبل از پیروزی انقلاب: قصد دارم برای ادامه تحصیل به آمریکا بروم.

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینستار، یک خواننده ساکن لس آنجلس که آهنگ هایش در دهه 1950 محبوبیت داشت، در تابستان 1956 در مصاحبه ای با روزنامه نگار مجله جوانان امروز (14 سپتامبر 1956) گفت که قصد دارد سال آینده به ایالات متحده برود (. 1357). ) ادامه تحصیل دهند. بخش‌هایی از سخنان وی را در این گفتگو می‌خوانیم:

همانطور که می دانید سال آینده لیسانس خود را در رشته تجارت بین الملل می گیرم و برای موفقیت در تحصیل از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم، بنابراین نمی خواهم یکدفعه تحصیلاتم را با یک شغل لیسانس به پایان برسانم.

فعالیت من در این دو سه سال پرشور و مستمر بوده است و فکر می کنم اگر دو سال از خوانندگی دوری کنم و سکوت کنم از هر نظر خوب است.

برای یک خواننده پرکار، سکوت یکی دو ساله نیز می تواند نوعی امتحان باشد، زیرا در این مدت نه تنها خود را معاینه و شفا می دهد، به کار و آینده خود می اندیشد، بلکه به نظر مردم و مردم خود نیز فکر می کند. عاشقان روشن می شود و اگر به کار ادامه دهید، با تفکر و آینده نگری بیشتر وارد ورطه می شوید.

شاید خیلی ها بگویند دست کشیدن از درآمد خوب خوانندگی و محبوبیت و شهرت آن بسیار سخت و شاید غیرممکن است، اما من در زندگی محدود به ثروت و شهرت نیستم.

باورتان می شود که من آدم قناعتی هستم، دنبال پول و هیاهو نیستم، حتی معتقدم پول زیاد باعث فساد و مشکلات می شود و شما را راحت می خواباند.

در این دو سه سال شاهد بودم که نه تنها پول نتوانست به خیلی ها شخصیت و اعتبار بدهد، بلکه جنجال عشق ریشه آن را هم از بین برد.

من به شخصه از رفتار این هنرمندان رنج می برم و خوشحالم که مردم آرام آرام شخصیت آنها را درک می کنند و آنها را پشت سر می گذارند.

یک بار قبل از شروع خوانندگی عشق را تجربه کردم و فهمیدم که زندگی و روحیه ام با عشق و آن روابط سازگاری ندارد و اگر روزی این فکر را داشتم ترجیح می دادم ازدواج کنم البته دو سه تا. سال بعد از تحصیلات دانشگاهی

25957

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا