ترند های روز

احتمال بازگشت «Ocean’s 14» / ادوارد برگر روی صندلی کارگردانی مطرح شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شاید برای انتشار این خبر کمی زود باشد، اما گفته می شود شتاب ساخت قسمت بعدی مجموعه فیلم های «اوشن» برادران وارنر افزایش یافته است. «Ocean’s 11» اولین فیلم این مجموعه که توسط کمپانی سازنده جورج کلونی یعنی «Smokehouse» ساخته شد، حالا دنباله های بیشتری خواهد داشت و منابع داخلی از بازگشت جورج کلونی و برد پیت با فیلم دیگری از این مجموعه خبر می دهند. از ادوارد برگر برای کارگردانی این فیلم خواسته شده است.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، برگر که به عنوان یک فیلمساز قدرتمند نوظهور شناخته می شود، فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» را ساخت که برنده ۴ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم بین المللی شد.

او اخیرا «کنکلاو» را ساخته است که درباره توطئه های پشت صحنه برای انتخاب پاپ جدید است. این فیلم پس از نمایش در تلوراید سر و صدای زیادی به پا کرد و احتمال نامزدی اسکار برای بهترین فیلم مطرح شد و خود برگر و رالف فاینس نیز در فهرست اسکارهای احتمالی قرار گرفتند. فاینس در این فیلم در کنار استنلی توچی، جان لیتگو و ایزابلا روسلینی به ایفای نقش پرداخت.

برادران وارنر و اسموک هاوس برای بازگرداندن «Ocean’s 14» تلاش زیادی کرده اند و با حضور برگر باید گفت که این اولین فیلم از این مجموعه خواهد بود که توسط استیون سودربرگ کارگردانی نشده است. کلونی سال گذشته هنگام تبلیغ «پسران در قایق» گفت که فیلمنامه مناسبی برای این فیلم دارند. اگرچه هنوز برای اظهار نظر درباره ساخت این فیلم زود است زیرا هنوز به برگر پیشنهادی برای کارگردانی این فیلم داده نشده است، اما انتظار می رود مت دیمون، کیسی افلک و دیگر اعضای گروه نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

اولین فیلم «اقیانوس» در سال 2001 و دنباله های آن در سال های 2004 و 2007 اکران شدند.

کلونی و پیت اخیراً برای فیلم «گرگ ها» روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز رفتند و به موفقیت بزرگی دست یافتند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا