ترند های روز

رضا دوباره سکته کرد/ مراقبت های زیر نظر پزشکان

مهر نوشت: انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران در صفحه آنلاین خود اعلام کرد که رضا رویگیری بازیگر سینما و تلویزیون بار دیگر دچار سکته مغزی و بستری شدن در بیمارستان شد.

در متن این پست آمده است: «به اطلاع عزیزانی که اخیرا پیگیر احوالات هنرمند و همکار عزیزمان جناب آقای رضا رویگیری هستند می‌رسانم انجمن بازیگران سینما به ویژه چند ماهي به حال وي توجه و جويا شدم و اخيرا مجدداً دچار سكته مغزي شده و در تمام مراحل بستري وي تحت نظر و همراهي بوده است.

وی پس از ترخیص از بیمارستان، به دلیل عدم امکان ادامه درمان و پرستاری در منزل شخصی خود، روز سه شنبه 6 شهریور ماه تا زمان معالجه در یکی از مراکز درمانی خصوصی زیر نظر پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری شد. اموری از جمله فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا زمان بهبودی کامل در این مرکز انجام خواهد شد.

انجمن بازیگران سینما از تمامی عزیزانی که در دوران بیماری ایشان را یاری کردند و از تمامی افرادی که نگران حال ایشان بودند، کادر محترم پزشکی ایشان و همچنین از صندوق اعتباری هنر، خانه سینما، آقایان حسن مصطفوی و رضا کریمی. کسانی که در مراحل بستری هستند به ما کمک کردند، ممنون می شویم.

به امید بهبودی رضا رویگیری عزیز و شفای همه بیماران.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا