ترند های روز

آیا «سفید برفی» میلیون ها دیلایک دریافت کرد؟

به نقل از خبرگزاری مهر World of Reel نوشت: تریلر «سفید برفی» دیزنی که به عنوان یک فیلم لایو اکشن ساخته شده بود، بیش از یک میلیون دیلایک در یوتیوب دریافت کرد و بدتر از آن، تنها 80000 کاربر آن را تایید کردند.

به نظر می رسد که این موضوع باعث می شود تا آتش فیلم بیشتر شود زیرا مخالفان دیزنی خشم خود را به صورت آنلاین ابراز می کنند. با نگاهی به بیش از 50000 نظر منفی، می توانید متوجه شوید که طرفداران از بازسازی بسیاری از انیمیشن های کلاسیک محبوب خسته شده اند. در عین حال به نظر می رسد انتخاب لاتین ریچل زگلر برای نقش اول یکی دیگر از عوامل مهم مخالفت کامل با این تیزر باشد.

سال گذشته، زگلر این انیمیشن کلاسیک را “عجیب” خواند و شاهزاده را یک مزاحم توصیف کرد.

صحنه ای از «سفید برفی» در اوایل ماه جاری به بیرون درز کرد و آتش مخالفان را شعله ور کرد. این تصویر که اصلاً به نظر نمی رسید زنده باشد، حاوی مقدار زیادی گرافیک کامپیوتری بود که باعث تمسخر زیادی در فضای مجازی شد زیرا همه کوتوله های فیلم ساخته شده از رایانه بودند.

به گفته فوربس، دیزنی 209 میلیون دلار برای تولید فیلم لایو اکشن سفید برفی هزینه کرد و چند ماه بعد، دیلی میل که معتبرترین منبع نیست، رقم واقعی را 330 میلیون دلار گزارش کرد.

سفید برفی نوشته گرتا گرویگ و کارگردانی مارک وب است. زگلر، گل گدوت، اندرو برناپ، آنسو کابیا، دوجونا گیفت و مارتین کولبا در این فیلم ایفای نقش می کنند. فیلمبرداری این فیلم از 7 مارس 2022 آغاز شد و در ژوئن به پایان رسید. بنابراین عرضه آن در سال آینده تقریبا 3 سال پس از پایان تولید خواهد بود.

در ژوئن 2023، فیلمبرداری مجدد نیز برای افزودن فلش بک به «سفید برفی» انجام شد که در آن امیلیا فاچر نقش یک سفید برفی جوان‌تر را بازی می‌کرد. دور دیگری از فیلمبرداری اوایل تابستان امسال در لندن انجام شد.

این فیلم بازسازی انیمیشن «سفید برفی و هفت کوتوله» محصول 1937 است که بر اساس داستانی به همین نام در سال 1812 توسط برادران گریم ساخته شده است. در این فیلم ریچل زگلر نقش شخصیت اصلی و گل گدوت نقش ملکه شیطان را بازی می کنند.

اولین نمایش “سفید برفی” برای 21 مارس 2025 برنامه ریزی شده است.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا