ترند های روز

سالن‌های تئاتر به مدت چهار روز تعطیل می‌مانند و اخباری از مدیران جشنواره تئاتر فجر به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) نمایش های سراسر کشور از اذان مغرب یکشنبه 11 شهریور تا پایان وقت. روز چهارشنبه 23 شهریور روی صحنه نخواهند رفت. در این ایام فقط نمایش های ویژه و مذهبی با رعایت استانداردهای شورای ارزشیابی و نظارت و همچنین استانداردهای سالن های اجرا برگزار می شود. اجراها از روز پنجشنبه 15 شهریور از سر گرفته می شود.

مدیران چهار بخش جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

بر اساس حکم خیرالله تقیانی پور، دبیر چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مسئولین چهار دستگاه استانی، نظارت و ارزیابی، ارتباطات و تبلیغات و همچنین فجر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

خیرالله تقیانی پور دبیر چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی احکامی علی ایزدی را به عنوان مدیر حوزه هنری، میثم جمالی را به عنوان مدیر نظارت و ارزیابی، وحید لک را به عنوان مدیر ارتباطات و تبلیغات و داوود نامور را به سمت مدیرکل حوزه هنری منصوب کرد. این اداره علاوه بر دهه فجر در احکام جداگانه ای جشنواره را تعیین کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند به سایت جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نشانی https://fitf.theater.ir مراجعه کنند.

چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری خیرالله تقیانی پور در بهمن ماه 1303 در تهران برگزار می شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا