ترند های روز

آغاز ونیز 2024; از خاطرات بیتل جویس تا جنون جوکر

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، هشتادمین دوره ونیز از امروز کار خود را آغاز می کند. دوره ای که شامل آثار متنوع و مهمی است. اگرچه ممکن است با این نظر موافق نباشیم، اما حضور یک جوکر تنها کافی است تا اخبار این دوره از قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان را دنبال کنیم.

به گزارش ایرنا، ونیز 2024 در حالی کار خود را از امروز آغاز می کند که فیلم وسوسه آن جدیدترین اثر تاد فیلیپس است. Joker: Common Madness، اگرچه خاطرات بسیار خوبی از ونیز 5 سال پیش و اولین نمایش جهانی آن که بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت را تداعی می کند، تماشاگران سینما را ماه ها برای دیدن رویارویی خواکین فینیکس و لیدی گاگا گرسنه نگه داشته است. پروژه بلندپروازانه ای که در آن آرتور تبدیل به یک جنایتکار واقعی نمی شود، اما دو سال پس از وقایع فیلم اول، او عاشق موسیقی درمانگر خود، لی می شود که در یک بیمارستان دولتی بستری می شود.

امسال ونیز قرار است پدرو آلمودوار متفاوتی را ارائه کند. کارگردان مشهور اسپانیایی که اکنون در 74 سالگی اولین فیلم بلند خود را به زبان انگلیسی با The Room Next Door منتشر کرده است. اینکه قرار است یک فیلم آلمودوار در کنار بازیگران تاثیرگذار تیلدا سوینتون، جولیان مور، جان تورتورو و الساندرو نیوولا اکران شود، برای هر سینمادوستی که بخواهد اخبار این فیلم و واکنش‌ها به چنین تولیدی را دنبال کند، خبر وسوسه‌انگیزی است. .

سینماگر محبوب ایتالیایی نیز در این روزگار ونیز با یک درام عاشقانه تاریخی حضور دارد که در پس دادن به این نوع آثار توانایی خاصی دارد. لوکا گوادانینو امسال با بازی کوئیر با بازی دنیل کریگ، درو استارکی و لزلی منویل به ونیز آمد. فیلمی که گفته می شود تلفیقی از اعتیاد و روابط پیچیده قهرمان اصلی آن با بازی دنیل کریگ، وسوسه تماشای این اثر را دوچندان می کند.

البته فیلم های مطرح به این 3 اثر ختم نمی شوند. هالینا راین این دختر کوچک را با بازی نیکول کیدمن، آنتونیو باندراس، هریس دیکنسون و ژان رنو به ونیز فرستاده است و کنجکاوی های زیادی در مورد این اثر به خصوص در مورد بازیگران آن وجود دارد. پابلو لاراین که چندین فیلم زندگینامه ای خوب را در کارنامه خود دارد، امسال فیلم ماریا با آنجلینا جولی را به ونیز فرستاده که یک اثر بیوگرافی است. بردی کوربت همچنین فیلم Brutalist را امسال با بازی آدرین برودی، فلیسیتی جونز، جاناتان هاید و گای پیرس به ونیز آورد. یک درام هولوکاست که باید دید تا دید چقدر می تواند باشکوه به نظر برسد.

«جوکر: جنون مشترک» قطعا وسوسه انگیزترین فیلم ونیز 2024 است

از همه اینها که بگذریم، به فیلم افتتاحیه می رسیم که کنجکاوترین قسمت ونیز امسال محسوب می شود. تیم برتون جذاب ونیز 2024 را با Beetlejuice Beetlejuice افتتاح خواهد کرد. همه چیز برای بازگشت به خاطرات خوب این برند محبوب سینمایی آماده است. از کارگردانی تیم برتون بزرگ تا حضور ستارگانی چون مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جنا اورتگا، مونیکا بلوچی و ویلم دافو.

آغاز ونیز 2024; از خاطرات بیتل جویس تا جنون جوکر

این رقابت نزدیک زیر نظر ایزابل هوپر به عنوان رئیس هیئت داوران ونیز امسال و همراهانش به پایان خواهد رسید. بدون شک ونیز امسال نوآوری های متفاوت و متعددی را در خارج از کشور روانه بازار می کند تا در سالی که کن با حضور ستارگان زیادی برگزار شد، ونیز با نگاهی عمیق به خاستگاه اصلی خود، شاخ و شانه های خود را برای جشنواره فرانسه درآورد. با دست پر

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا