ترند های روز

به دستور آیت الله خلخالی غرفه ها و رستوران های پشت پارک ملت با بیل مکانیکی تخریب شد و یکی از رستوران داران به دلیل ناراحتی با چاقو خود را مجروح کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینروز پنجشنبه 6 شهریور 1359 خبرنگاری به نقل از خبرنگار کیهان از شمیران مبنی بر تخریب دکه ها و رستوران های پشت پارک ملت به دستور آیت الله خلخالی رئیس کمیته مبارزه با مواد مخدر منتشر شد. مشروح این خبر به شرح زیر است:

همه غرفه ها و رستوران های پشت پارک ملت صبح دیروز [چهارشنبه ۵ شهریور ۵۹] به دستور آیت الله خلخالی تخریب شد.

دو هفته پیش آیت الله خلخالی به آنجا رفت و از مغازه داران و رستوران داران خواست که خودشان این مراکز را تعطیل کنند، در غیر این صورت با برخورد شدید مسئولان مواجه خواهند شد. برخی از صاحبان رستوران سعی کردند محل خود را تخلیه کنند، اما بسیاری از آنها از انجام این کار خودداری کردند.

صبح دیروز گارد ویژه دادسرای مبارزه با مواد مخدر آیت الله خلخالی پلیس تهران با همکاری موثر کلانتری 3، کلانتری ونک و شهرداری تهران تمامی دکه ها و رستوران های پشت پارک ملت را با بولدوزر تخریب کردند.

به گزارش خبرنگار کیهان، در این منطقه حدود 500 غرفه و رستوران ساخته شد که ارزش برخی از بناهای آن از 400 هزار تومان هم فراتر رفته است.

همچنین در پی انتشار خبری که چندی پیش کیهان درباره وضعیت رستوران های پشت پارک ملت تهیه کرده بود، ماموران حراست منطقه شمیران تلاش گسترده ای را برای دستگیری کسبه آغاز کردند و هر شب چند تن از کسبه و صاحبان رستوران های این پارک را دستگیر کردند مسئولیت خرید و فروش مواد مخدر. و مشروبات الکلی را دستگیر می کردند اما نمی توانستند آنها را جمع آوری کنند. اما دیروز پس از مدت ها انتظار با همکاری همه مسئولین تمامی این سمت ها جمع آوری شد.

یکی از رستوران داران از شدت ناراحتی با چاقو خود را مجروح کرد و به بیمارستان مهدی رضایی منتقل شد. [قلب شهید رجایی] همچنین گروهی از آنها که مانع کار ماموران می شدند با واکنش ماموران امنیتی مواجه شدند و پس از شلیک گلوله ها برای متفرق کردن آنها، یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان آسیا منتقل شد. همین گزارش حاکی از آن است که گروه دیگری از رستوران داران با ماموران همکاری کرده و این موسسه را در خیابان مصدق تحویل گرفته اند. [ولیعصر کنونی] او آرامش گذشته خود را به دست آورد.

در کنار تخریب رستوران های واقع در پشت پارک ملت، یکی از ماموران کلانتری 2 اظهار داشت: هر روز بین 10 تا 15 پرونده از جمله عملیات تجاوز جنسی، کشف دختران، خرید و فروش در کلانتری انجام شد. و فروش آرامبخش و مشروبات الکلی مربوط به این محل».

یکی از رستوران ها متعلق به زنی بود که از دخترانش به عنوان پیشخدمت در آنجا استفاده می کرد!

پشت یکی از رستوران ها استخر بزرگی ساخته شده بود که مشتریان از آن استفاده می کردند.

برخی از رستوران ها بیشتر شبیه «عشرتکده» بودند.

برخی از تجار و رستوران داران غرفه های خود را در نقاط مختلف بزرگراه «پارک وی» و «ترش» برپا می کنند. [شیخ فضل‌الله نوری کنونی] گسترش یافته اند

25957

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا