ترند های روز

کیت وینسلت جراح خواهد شد – خبر آنلاین

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سریال جدید کیت وینسلت با عنوان «نقطه» برای Hulu ساخته می شود. وینسلت در این سریال نقش یک جراح موفق را بازی می کند که به همراه همسرش که معلم مدرسه است مشکوک هستند که ممکن است او مسئول مرگ یک کودک باشد. جست‌وجوی حقیقت به شبکه‌ای از سوء ظن و اسرار تاریک تبدیل می‌شود و احتمال گناه و خیانت پنهان را ایجاد می‌کند تا عزم و اراده آنها و رابطه آنها مورد آزمایش قرار گیرد.

به گزارش مهر، اد سالومون به عنوان نویسنده، تهیه کننده اجرایی و مدیر تولید فعالیت می کند و وینسلت علاوه بر بازیگری، تهیه کننده اجرایی نیز خواهد بود. A24 استودیوی اصلی تولید این مجموعه است.

وینسلت در چند سال گذشته در تلویزیون فعال بوده و اخیراً در مینی سریال “رژیم غذایی” برای HBO دیده شده است. قبل از آن، او در سریال کوتاه مدت “Mer of Easttown” برای HBO بازی کرد که برای آن جایزه امی برای بازیگر زن برجسته در یک مینی سریال دریافت کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۱ برای سریال «میلدرد پیرس» از شبکه HBO برنده جایزه امی شد. او بار دیگر در شبکه HBO با مینی سریال Trust که در حال ساخت است، دیده می شود.

وینسلت همچنین 7 نامزدی اسکار برای فیلم هایی مانند «تایتانیک»، «ایریس» و «کودکان کوچک» دارد و در سال 2009 برای بازی در «کتاب خوان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.

سالومون اخیراً سریال کوتاه «دایره کامل» را برای مکس با همکاری استیون سودربرگ ساخته و پیش از این در فیلم «جنبش بدون سود» و سریال «موزاییک» از شبکه HBO کار کرده است. سالومون همچنین فیلم‌های موفقی مانند مردان سیاه پوش، بیل و تد و اکنون مرا می‌بینی را نوشت.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا