ترند های روز

بیانیه خانواده محمدعلی بهمنی در تشریح وضعیت این شاعر

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، خانواده محمدعلی بهمنی شاعر و آهنگساز پیشکسوت در بیانیه ای که توسط سمانه نایینی شاعر و از دوستان نزدیک بهمنی در اختیار رسانه ها قرار گرفت، به تشریح وضعیت وی پرداختند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به این شرح است: اتفاقی که رخ داد تکان دهنده و تلخ بود، پروفسور محمدعلی بهمنی پس از بستری شدن در بیمارستان و مداوا در اواخر خرداد ماه سال گذشته، تحت درمان های دارویی و غیر دارویی مانند فیزیوتراپی بود. و کاردرمانی و طی این مراحل و به مرور زمان توانستند در روند درمان بهبود پیدا کنند به طوری که روز به روز شرایط جسمی و روحی آنها بهتر شد.
طبق دستور پزشک، روز شنبه 6 مرداد سی تی اسکن تشخیصی مغز انجام شد که البته چند روز بعد گزارش ارائه شد اما در سی تی اسکن علائم خاصی مشاهده نشد و حتی مشغول انجام کارهای روزانه خود بودند.

روز چهارشنبه 31 مرداد ساعت 21:20 ناگهان قدرت حرکت و تکلم را از دست دادند و همسرش بلافاصله با احمد امیر خلیلی تماس گرفت و اتفاقاً در همان دقایق اول استاد به بیمارستان تندیس منتقل شد و با تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفت. اگرچه با توجه به شرایط موجود، خطر جراحی بالا بود، اما خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت انجام شد و بلافاصله به ICU منتقل شدند.

روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود اما در روزهای بعد درمان با افزایش جزئی سطح هوشیاری ادامه یافت. ایشان همچنان زیر نظر جراح مغز و اعصاب و آی سی یو تحت درمان هستند و امیدواریم با عنایت خداوند متعال و دعای عزیزان بهبود یابند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا