ترند های روز

جاستین بیبر پدر شد – فارسیرو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جاستین بیبر خواننده و ترانه سرا و همسرش هالی بیبر مدل روز جمعه از تولد اولین فرزند خود خبر دادند.

جاستین در یک پست اینستاگرامی عکسی از پای نوزاد به اشتراک گذاشت و نوشت: «به خانه خوش آمدی جک بلوز بیبر». هالی نیز همین عکس را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و آن را با نام نوزاد، یک خرس عروسکی و یک قلب آبی همراهی کرد.

این زوج جزئیات بیشتری از جمله زمان تولد نوزاد را به اشتراک گذاشتند. یکی از نمایندگان هالی بیبر اواخر روز جمعه به CNN گفت که اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

این خواننده 30 ساله کانادایی و مدل 27 ساله که شش سال از ازدواجشان می گذرد، در ماه می با انتشار یک سری عکس در صفحه اینستاگرام خود خبر بارداری خود را اعلام کردند. آنها عکس هایی را منتشر کردند که شکم حامله هالی را در لباس توری تمام سفید نشان می داد.

هالی ماه گذشته در مصاحبه ای با مجله W گفت که تصمیم گرفت بارداری خود را فاش کند تا بتواند از آن لذت ببرد. او افزود که او به سادگی “می خواست آزاد باشد تا بیرون برود و زندگی خود را بگذراند.”

“در ابتدا[el embarazo]برای من خیلی احساسی بود. مثلاً «من این انسان را خیلی دوست دارم. چگونه می توانم شخص دیگری را به این دنیا بیاورم؟» او گفت.

جاستین بیبر در سال 2010 با آهنگ موفق خود “بیبی” به شهرت رسید. او برنده دو جایزه گرمی و هشت آهنگ شماره یک شده است.

هالی برند مراقبت از پوست Rhode را تأسیس کرد و برای برندهای بزرگی مانند Guess، Ralph Lauren و Tommy Hilfiger الگوبرداری کرد.

در سال 2018، جاستین بیبر در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که این زوج نامزد کرده اند و نوشت: «هالی، من همه چیز تو را دوست دارم! “من بسیار متعهد هستم که زندگی ام را صرف شناختن تک تک اجزای شما کنم و شما را با صبر و مهربانی دوست داشته باشم.”

تنها چند ماه پس از اعلام نامزدی، این زوج مخفیانه در دادگاه نیویورک ازدواج کردند. در سال 2019، آنها در یک مراسم مجلل با خانواده و دوستان در یک استراحتگاه مجلل در بلوفتون، کارولینای جنوبی، دوباره ازدواج کردند.

پس از اعلام بارداری، پتی مالت، مادر جاستین، ویدئویی از واکنش خود را در صفحه تایید شده اینستاگرام خود منتشر کرد.

“پس من منتظر این روز بودم و حالا که شما آن را به اشتراک گذاشتید، بالاخره می توانم آن را با شما جشن بگیرم. اوه خدای من، من مادربزرگ خواهم شد! اوه خدای من! جاستین و هالی، شما بچه ها ” مالت گفت: «شما بهترین والدین هستید. شما خواهید بود و من بسیار هیجان زده هستم. خدای من خدا را شکر».

منبع: CNN

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا