ترند های روز

محاکمه ژرار دوپاردیو جدی شد/ درخواست دادستان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، در حالی که شارلوت آرنو، ژرار دوپاردو، بازیگر مشهور فرانسوی را به تجاوز جنسی متهم می کرد، رسانه های فرانسوی روز گذشته (پنجشنبه) گزارش دادند که دادستانی پاریس درخواست محاکمه کرده است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، آرنو که بازیگر هم هست در سال ۲۰۲۰ این اتهامات را مطرح کرد و مدعی شد دوپاردیو در اوت ۲۰۱۸ دو بار در خانه اش در پاریس به او حمله کرد.

وکیل آرنو درخواست دادستان را گامی بزرگ در جهت محاکمه خواند و تاکید کرد که موکلش مشتاقانه منتظر پایان تحقیقات است.

آرنو مدعی است که دپاردیو، دوست پدرش، در تابستان 2018 زمانی که برای مشاوره به خانه او در پاریس رفت، در دو نوبت جداگانه به او تجاوز کرد. آرنو در آن زمان 22 ساله بود، در حالی که دوپاردیو 69 ساله بود. پس از چندین مبارزه قانونی، از جمله تلاش ناموفق بازیگر مشهور برای رد پرونده، یک قاضی تحقیق در پاریس دوپاردیو را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد و او را بدون نظارت قضایی آزاد کرد. قاضی هنوز در مورد درخواست برای محاکمه جدید تصمیمی نگرفته است.

در ماه آوریل، دادستان تایید کرد که بازیگر “گرین کارت” و “سیرانو دو برژراک” برای یک پرونده تجاوز جنسی دیگر محاکمه خواهد شد. در این شکایت 2 زن، ادعا شده است که او در سر صحنه فیلم فرانسوی “کرکره های سبز” در سال 2021 به آنها تجاوز کرده است. انتظار می رود دادگاه در ماه اکتبر آغاز شود.

دوپاردیو هر گونه تخلف در این اتهامات و بسیاری موارد دیگر را که در سال های اخیر علیه او مطرح شده است رد می کند. او در نامه‌ای سرگشاده که پاییز گذشته در روزنامه محافظه‌کار فیگارو منتشر شد، گفت که رفتارش سوء تعبیر شده است.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا